FANDOM

Zła Ziemia
Termitaria
Nazwa Zła Ziemia
Centrum Termitaria
Mieszkańcy Złoziemcy
Występowanie Król Lew 2

The Lion Guard

Zła Ziemia jest miejscem gdzie została wygnana Zira wraz z innymi złoziemcami. Obecnie jest opuszczona.

Wygląd

Zła Ziemia jest mało przyjaznym miejscem znajdują się tam uschnięte drzewa i krzewy.Niebo jest tam czerwono-pomarańczowe.Na Złej Ziemi znajduje się ogromny kopiec termitów który jest jedną z najbardziej zauważalnych cech Złej Ziemi.Znajduje się tam jedna rzeka którą zamieszkują krokodyle.

Ważne miejsca Złej Zemi

Termitiera

Termitiera są centrum Złej Ziemi. Są miejscem gdzie sypiały wygnane lwy. Tam odbyło się najwięcej scen z Złej Ziemi.

Rzeka

Rzeka jest jedynym znanym źródłem wody na Złej Ziemi. To tu Kovu spotyka Kiarę. W rzece mieszkają krokodyle przez co nie jest bezpiecznym miejscem.

Tereny naokoło termitarii

Jak sama nazwa wskazuje są to tereny nieopodal termitarii są to tereny suche można na nich napotkać uschnięte drzewa i krzewy.

Historia

Król Lew 2 Czas Simby

Zła Ziemia pojawia się po raz pierwszy w sequelu filmu "Król Lew". Księżniczka Lwiej Ziemi Kiara pomimo zakazu ojca przychodzi na Złą Ziemię. Spotyka tam lwiątko o imieniu Kovu. Lwiątka zaprzyjaźniają się, jednak zostali rozdzieleni przez zwaśnionych rodziców. Wtedy możemy zobaczyć pierwszą złoziemkę Digger. Możemy zobaczyć rodzeństwo Kovu- Vitani i Nukę. Vitani chce się bawić z Kovu, a Zira krzyczy na Nukę jako iż miał pilnować Kovu. Kovu stawia się za bratem mówiąc ,że to nie jego wina. Zira mówi Kovu że Simba jest ich wrogiem. Potem Kovu jest zaniesiony przez Zirę do termitarii gdzie śpiewa mu kołysankę. W następnej scenie widać Kovu szkolonego przez Zirę. Pod koniec filmu Złoziemcy przyłączają się do Lwiej Ziemi a Zła Ziemia prawdopodobnie zostaje opuszczona na zawsze.

Lwia Straż

Zła Ziemia pojawia się w TLG zamieszkują ją hieny i swoim wyglądem przypomina Cmentarzysko Słoni pojawiające się w Król Lew 1.

Galeria