FANDOM

Wielka i Wspaniała Gitna
Gitna w religi Gemnit
Gitna w religii Gemnit
Rasa Duch Zwierząt(Gemnit)
Duch Lasu(Ermou)
Lew Podwodny (Dawniej w religii Ermou)
Typ Postać Fikcyjna
Status Żyje
Wiek 1493 lat (Gemnit)
16 (Ermou)
Rodzina Każde Zwierzę (Gemnit)
Rośliny (Ermou)

Gitna-Postać z religii Gemnit i Ermou. Choć obie religie są nie prawdziwe to wiele wieży w jej istnienie. W Gemnicie jest duchem zwierząt o formie lwa za to w Ermou'cie jest duchem lasu

I Wygląd

Gemnit

W tej wersji Gitna jest fioletowa.Jej oczy są czerwone ma też rzęsy.Jej nos nie jest ani zło ani lwioziemski.

Ermou

Przed Przemianą

Przed staniem się Duchem Lasu Gitna była niebieska.Jej oczy były zielone.Jej nos był typowy dla złoziemca.

Po "przemianie"

W tej religii Gitna jest zielona.Jej oczy futro nos i końcówka ogona są zielone a sam nos ma kształt typowy dla lwioziemca. Jest otoczona zieloną aurą.

II Charakter

Gemnit

W Gemni'cie jest młodym lwiątkiem ciekawym świata nigdy nie kłamie i jest uczciwa.Dba o innych i gdyby nie to że jest nieśmiertelna to by oddała życie za innych.

Ermou

W tej religii Gitna jest ciekawa świata.Ma mało przyjaciół nie dba o obcych nigdy nie płacze.Potrafi kogoś zabić by ochronić naturę.

III Historia

Gemnit

W tej religii Gitna nie urodziła się tylko zaczęła istnieć jako duch zwierząt miała na celu je chronić przed wyginięciem i opiekować się młodymi których matki umarły. Pomimo iż pierwotnie miała formę człowieka przybrała formę lwa.Jej rola nie jest ważna dla świata i jej kult był mały wśród ludzi.Ale u zwierząt była podziwiana.

Ermou

Gitna w religi Ermou

Gitna w religii Ermou używa swojej nowej mocy

W tej religii Gitna pierwotnie była Lwem Podwodnym. Była wtedy miła i serdeczna choć trochę uparta. Aż pewnego dnia postanowiła pójść do lasu nie wiedząc co ją czeka... No ale gdy była w małym lasku zaszła za daleko i odkryła piękną polanę była pokryta kryształami pięknymi kwiatami i z drzewami dotknęła najpiękniejszego kwiatu na łące i wtedy jej ciało uniosło się pokryła się światłem a jej ciało stało się zielone.Chciała po tym pójść do domu ale została odrzucona poszła więc do lasu po woli szkoląc swoje moce i tak oto stała się taka jaka jest...

Ale szybko się z tym pogodziła.