FANDOM

Uru
Queen uru by dyb-d5584ww
Uru wersja dyb
Imię Uru
Znaczenie Karo - kolor w kartach (suahili)
Stado Złoziemcy (możliwe)

Stado Lwiej Ziemi (na pewno tam należała, nie wiadomo czy z czasem dołączyła czy urodzona)

Rodzina Mohatu-ojciec/teść
Ahadi-mąż
Skaza-syn
Mufasa -syn
Nuka-możliwy wnuk
Vitani-możliwa wnuczka
Simba-wnuk
Kiara-prawnuczka
Kopa-prawnuk
Kion-prawnuk
Fluffy-prawnuk/prawnuczka
Ranga Królowa Lwiej Ziemi
Status Nie żyje

Uru - matka Mufasy i Skazy, królowa Lwiej Ziemi. Możliwe że jest córką Mohatu. Często jednak przedstawiana jako córka Isaki.

Charakter

Dobra Lwica

Uru jest najczęściej przedstawiana jako wesoła, miła, pomocna i kochająca lwica. W tej wizji Uru kocha oboje synów. Jednak opiekuje się bardziej Taką jako iż ten jest odepchnięty przez ojca. Czasami jest przedstawiana jako "wesoła ale zbyt poważna lwica".

Zła i wredna

Jednak zdarzają się takie wersje (na przykład dyb) gdzie Uru jest zimna i egoistyczna. W tej wersji jest podłą księżniczką dbającą tylko o siebie. Uważa się że jej dzieciństwo było "zbyt dziecinne".Opiekuję się Mufasą a na skargi Taki reaguje złością i mówi mu że nigdy nie będzie tak "wspaniały" jak swój brat. Jednak i w tej wersji potrafi być miła dla swojego starszego syna jak i męża.

Relacje Rodzinne

Mohatu - możliwe że jest ojcem Uru, jednak taka wizja pojawia się bardzo rzadko.

Matka - parterka Mohatu. Nie jest znana z wyglądu jaki i charakteru zależą one od autora. Matka Uru (jeżeli w wizji autora jest córką Mohatu) jest zwykle miła i serdeczna.

Ahadi - Ahadi jest mężem Uru. Często ich związek jest przedstawiany jako zakazany. Istnieje też opcja że byli zaręczeni jak Simba i Nala.

Mufasa i Skaza - synowie Uru. Często jest przedstawiana wizja, że Ahadi.

więcej czasu poświęca Mufasie, a Uru, widząc to, zajmuję się Taką. Przedstawiana jako dobra i kochająca matka i żona.
Uru i jej matka dyb

Uru i jej matka w wykonaniu dyb

Możliwe rodzeństwo - Uru czasami w wizjach fanowskich ma rodzeństwo.

Wygląd

Wygląd Uru jest nieznany ale najczęstsze wizje wyglądają tak.

Żółta Uru

W wizji EmilyJayOwens Uru jest żółtą lwicą z czarnym złoziemskim nosem.

Szara Uru

W wersji tlk ileana Uru jest szarą lwicą o czerwonych oczach z typowym dla Ziry paskiem na ciele.

Uru podobna do Sarabi

W tej wersji Uru ma kremową sierść. Posiada czerwone oczy i typowy dla Lwioziemca nos. Końcówka jej ogona jest brązowa.

Brązowa Uru

W tej wersji Uru ma brązową sierść, czarny nos, typowy dla złoziemca a końcówka jej ogona jest czarna.

Uru- wyobrażenia użytkowników

Pusia Król lew

Skaza ma wiele złoziemskich cech, a więc uważam, że Uru pochodziła z wrogiego stada i wyszła za Ahadiego, żeby w pewnym sensie je ,,zjednoczyć''. Plan nie udał się jednak, ponieważ król nie dotrzymał obietnicy i mimo wszystko gnębił rodzinę swojej żony. Młoda królowa była otwartą, sympatyczną i pewną siebie lwicą. Miała brązowo-szare futro, czerwone oczy, czarną końcówkę ogona oraz chudą sylwetkę. Anatomią przypominała niektóre Złoziemki z filmu (np. Dotty). Nie znała swojej matki, a jej ojciec był twardym i zimnym władcą, ale kochał córkę. Po jego śmierci tron przejął starszy brat Uru. Urodziła Ahadiemu syna (Mufasę), ale miała również potomstwo z lwem ze swojego stada (konkretnie ze Złoziemcem, który wyglądem przypominał Skazę). Syn Mohatu bardzo się zdenerwował, gdy dowiedział się o nielojalności partnerki. Odnalazł jej dzieci, a następnie wygnał/zabił je. Zostawił tylko Takę, ponieważ potrzebował zastępcy Mufasy na wypadek straty ukochanego dziecka. Władczyni nie potrafiła mu wybaczyć zgładzenia lwiątek i całą miłość przelewała na najmłodszego syna. Mufasa był bardzo zazdrosny o złoziemskiego brata i w dorosłości wygnał matkę za nieokazywanie mu jakiejkolwiek troski. Skaza nie mógł się z tym pogodzić. Uru zamieszkała wtedy na pięknych terenach pokrytych bujną trawą, które nazwała: ,,Rajską Ziemią''. Lwica nie miała pojęcia o planach Taki, ale cieszyła się, że przyjął ją ponownie do stada zaraz po objęciu tronu. Nie zwracała uwagi na złe rządy syna i po prostu była zadowolona ze spędzania z nim czasu. Poznała Zirę, Nukę, Vitani i Kovu. Z żoną zielonookiego nie dogadywała się najlepiej, ponieważ twierdziła, że powinien być z którąś z Lwioziemek (m.in. z którąś z tych, które niegdyś podkochiwały się w Mufasie), ale zaakceptowała ją. Kochała swoje wnuki i poświęcała im dużo czasu. Kiedy Simba powrócił i doprowadził do śmierci Skazy, Uru sama odeszła ze stada i przez jakiś czas pomagała Zirze. Wkrótce później umarła.

Kotka 151

Według mnie Uru była córką Mohatu. Wyglądała jak na obrazach "dyb".Z charakteru jednak nie przypomina jego wizji jest miła serdeczna i ciekawska.Z Ahadim była zaręczona jednak nie kochała go a innego lwa z którym miała syna Skazę (Mufasę miała z Ahadim).

Yetriss

Według mojej wizji Uru była córką Isaki. Miała taki sam kolor, jak Taka, zielone oczy oraz ciemny, lwioziemski nos. Jeśli chodzi o charakter, sądze że była ona podobna do Sarabi - ciepła i kochająca, a zarazem umiała się przeciwstawić i postawić na swoim. Razem z Ahadim rządziła Lwią Ziemią i miała dwóch synów - Takę (Skazę) i Mufasę.

Maisha-Iris

Moim zdaniem Uru miała podobny kolor futra, co Taka i lekko skośne oczy w kolorze stonowanej zieleni. Swojemu potomstwu mogła także przekazać rzadko spotykany gen niebieskich oczu. Na czole posiadała znak w kształcie rombu (bo jej imię znaczy karo), a wewnątrz uszu czarne paski (Kion odziedziczył je właśnie po niej). Była szczupła, ale nie wyglądała jak Wyrzutek i nim nie była.

Była bardzo odważną, buntowniczą i zadziorną lwicą, nawet trochę ekscentryczną. Wyróżniały ją optymizm i roztrzepanie: często spóźniała się na ważne spotkania, ale poddani i tak ją kochali :D

Nataniella

Moim zdaniem Uru miała żółte futro takie same jak Mufasa oraz zielone oczy jak Taka (Skaza).

Była ona córką Mohatu, który od zawsze chciał mieć syna. Ahadi i ona pochodzili z jednego stada. Lew był bardzo zainteresowany lwicą jednak ta go odrzucała. Niestety Mohatu widział w nim kandydata na idealnego króla dlatego zmusił córkę do ślubu z nim (który był również ustawiony przez rodziców Ahadi'ego, ponieważ umówili się z Mohatu, że to ich syn zostanie mężem Uru i królem Lwiej Ziemi). Jej matka (Chaki) zmarła krótko po tym jak się urodziła, ponieważ po jej urodzeniu panowała susza.

Uru według mnie była samotniczką, nie chciała się z nikim wiązać. Od zawsze miała negatywne relacje z ojcem dlatego rzadko przebywała w domu. W stosunku do swojego męża była wredna i dawała mu do zrozumienia, że gdyby nie Mohatu nie musiałaby z nim być. Pomimo tego była troskliwą i opiekuńczą matką dla swoich dzieci - Mufasy i Taki.
Uru

Lwica uznawana za Uru z filmu "Król Lew"

Ciekawostki

  • Często jest przedstawiana jako Złoziemiec.
  • Oficjalna wersja jej wyglądu jest nie znana. Najczęściej jest ona w kolorze Skazy/Taki albo kremowa jak Sarabi.
  • W wersji dyb Uru jest samolubną i nieczułą córką Mohatu. Ta wizja jest wyjątkowa jako iż Uru najczęściej jest przedstawiana jako miła serdeczna itp.
  • Uru najczęściej w wizjach fanowskich ma czerwone lub zielone oczy.
  • Istnieje wersja że Ahadi nie jest ojcem Skazy jak i wersja że Uru nie jest matką Mufasy.
  • W filmie "Król Lew" pojawia się lwica podobna do typowego wyobrażenia Uru jednak to najpewniej nie jest ona bo w trakcie trwania fabuły filmu była najpewniej martwa.

Galeria Fanowskich Prac z Uru (autorstwa osób spoza wiki)

Galeria prac Uru wykonanych przez użytkowników wiki