FANDOM

Tama - przyjaciółka Nali z dzieciństwa. Wystąpiła w komiksie pt:. "W Dolinie Węży''. Jej imię oznacza: "Naprawdę'' w języku suahili.

Wygląd

Tama ma kremowo-pomarańczową sierść ( w fanartach często jej sierść podchodzi pod złoty) , pomarańczowe oczy i grzywkę, która stanowi również jej cechę charakterystyczną. Posiada także zakończenie ogona oraz środek uszu w kolorze brązowym. Jej jasne futerko na pysku nie łączy się z podbrzuszem. Do jej wyglądu zaliczamy też typowy nos Lwioziemca o różowej barwie. Ma bursztynowe oczy.

Charakter

Tama jest odważną i pewną siebie lwiczką. Pokazała to, wówczas gdy uratowała Simbę przed atakiem węży. Była zachwycona Doliną Węży i udowodniła swoją ogromną chęć przygód i zabawy. Mimo wszytko, nie przepada za Simbą i jego wywyższaniem się. Fani twierdzą nawet, że potajemnie rywalizowali o przyjaźń Nali. Sprawia wrażenie opanowanej i spokojnej.

Teorie:

Tama była matką Vitani.

Argumenty:

  1. Obie lwice mają grzywki oraz jasną sierść.
  2. Tama jest z pokolenia Simby, a Vitani - z Kiary. Oznaczałoby to iż różnica wieku pomiędzy lwicami jest odpowiednia.
  3. Przypuśćmy iż Vitani jest córką Tamy. Wtedy jej związek z Kopą (wersja stworzona przez Kati-Kopę) nie byłby kazirodczy.

Kontrargumenty:

  1. Vitani posiada wiele złoziemskich cech. Oznacza to iż Tama musiałaby być partnerką lwa ze Stada Złej Ziemi, a (jak dobrze wiemy) nie ma tam lwów prócz Nuki.
  2. Tama jest postacią pół-kanoniczną.
  3. Dorosła Vitani przypomina Zirę.
  4. Tama ma inny kolor sierści niż Vitani.

Tama była partnerką Nali

Argumenty:

  • Tama raczej nie przebywała w towarzystwie lwiątek płci męskiej ani nie wykazuje nimi zainteresowania.
  • Tama nie przepadała za Simbą, co jeśli w gre mogła też wchodzić zazdrość o Nalę?
  • Niektórzy fani twierdzą, że Tama i Simba potajemnie rywalizowali o przyjaźń Nali.
  • Gdy nie było Simby, a podczas panowania Skazy, Tama mogła się zbliżyć do Nali.

Kontrargumenty:

  • Zainteresowanie samcami mogło jej przyjść w późniejszym czasie.
  • Tama uratowała Simbę przed wężami.
  • Nie wiadomo czy Tama przeżyła panowanie Skazy.
  • Tama jest postacią półkanoniczną.