FANDOM

Spotty
Spotty
Imię Spotty
Kolor Sierści Szary,jasny
Kolor Oczu Czerwony
Rasa Złoziemiec
Rodzina Dotty - Siostra

Spotty - Lwica pojawiająca się w Król Lew 2, w scenie zasadzki na Simbę. Często przedstawiana jako siostra Dotty.

Wygląd

Istnieją dwie wersje wyglądu Spotty:

  • W pierwszej ma ona złoziemski nos i kropki pod lewym okiem
  • W drugiej ma lwioziemski nos i kropki pod prawym okiem (gdy Król Lew 2 został wydany na Blu-Ray, screeny w dużo wyższej jakości ujawniły, że to nie były kropki pod prawym okiem, lecz falowana linia).

Obie wersje lwicy różnią się od Dotty jasnymi obwódkami oczu i brakiem opadającej powieki. Spotty jest także jaśniejsza i wyższa. Jej sierść ma odcień szarości.

Charakter

Spotty ma bardzo podobny charakter do Dotty. Jednak jaśniejsza lwica jest bardziej porywcza i chętnie wykonuje zlecenia Ziry.

Historia

Lwiątko

Spotty narodziła się za panowania Simby, gdy ten zabił Skazę. Wraz z siostrą znała Nukę, kiedy jeszcze były lwiątkami. Wkrótce trójka stała się przyjaciółmi. W późniejszym czasie Simba wygnał Spotty razem z Nuką i Zirą.

Dorosła Lwica

Spotty ceremonia

Od czasu wygnania, Spotty musiała sama radzić sobie na Złej Ziemi. Jej siostra była również zajęta, dlatego nie było mowy o pomocy. Poza tym Zira nakazała, że praktyka czyni mistrza i należy samej zatroszczyć się o siebie. W późniejszym czasie zostaje wysłana z zadaniem zaatakowania Simby wraz ze stadem. Spotty nie toleruje władcy Lwiej Ziemi, ponieważ obwinia go za nieszczęsny los całego stada. Mimo, że na początku była sceptycznie nastawiona do Simby, ostatecznie przyłącza się do jego stada zaraz po tym jak Zira spada z półki skalnej.

Relacje Rodzinne

  • Dotty: Jest siostrą Spotty. Niektórzy twierdzą, że są to bliźniaczki.

Galeria

Spotty (1)
Spotty 2