FANDOM

Sloth - fanowska córka Mufasy i Sarabi.

Umee
Sloth

Wygląd

Ma krówkowo-brozową sierść i czarne obwódki na uszach. Jej oczy są zielone(po babci Uru), Ma lwioziemski różowy nos.

Charakter

Lwiątko

Sloth jest ciekawska i skora do zabaw z jej przyjaciółką Tamą. Często pakuje się w kłopoty.

Dorosła

Jest kompletnym przeciwieństwem lwiczki z dzieciństwa. Jest sztywna i leniwa.

Historia

Dzieciństwo

Jej dzieciństwo nie wyróżniało się niczym wyjątkowym. Była dowódcą Lwiej Straży ,jednak grupa rozpadła się z powodu jej lenistwa. Oprócz tego ,że Skaza próbował ją zabić(z tego powodu zrzeka się tonu(po rzekomej śmierci Simby)).

Dorosłość

W dorosłości ożeniła się z lwem o imieniu Hass. Niedługo po tym zaszła w ciąże.

Urodziła trojaczki. Córkę Leach (czyt,Licz) ,oraz dwoje synów - Dogo i Bahati.

Ponieważ nie chciało jej się opiekować dziećmi obowiązek ten spadł na Hassa ,Simbę ,Nalę i Johari.

Gdy zmarł jej mąż było jeszcze gorzej...nic jej nie obchodziło.Dopiero po wojnie z Zirą zaczeła coś robić.Zginęła zjedzona przez lwa Damisto broniąc Ashy - córki Kiary.

Relacje

Sarabi - z matką miała dobre relacje do czasu kiedy dorosła.

Mufasa - nie przepadała za ojcem ,bo nie poświęcał jej dużo czsu.

Simba - w młodości chętnie bawiła się z bratem. Po jego "śmierci" załamała się i przeszła "metamorfoze". Po objeciu władzy przez niego stała się leniwa.

Kiara - nie znosi ciotki z wzajemnością. Od najmłodszych lat Sloth uprzykszała jej życie np. Gdy ćwiczyła skoki do polowania ciągle ją krytykowała.

Tama - 

Sloth
znaczenie leniwieć