FANDOM

Scazina

Scazina - Fanowska córka Skazy i Ziry, która nie gniewała się na Simbę. Postać stworzona przez użytkownika MartynaLwicaGaming.

Wygląd

Scazina ma brązoworude futro, oraz jasnobeżowe podbrzusze i pysk. Posiada czarny złoziemski nos, oraz grzywkę do tyłu tak samo jak Zuri. Ma czarną końcówkę ogona. Jej górna powieka jest bardzo ciemna, a dolna jasnobeżowa. Jej lewe oko jest zielone, a prawe czerwone. Później pojawia jej się na lewym ramieniu znak Lwiej Straży z blizną na oku. Większość cech odziedziczyła po ojcu. Posiada czarne paski na uszach, tak samo jak jej wróg Kion.

Charakter

Scazina ma charakter przywódcy, często pilnuje innych oraz może kogoś przestraszyć przy swojej ostrej przemowie. W przeciwieństwie do Wyrzutków, nie gniewa się na Simbę. Na początku przyjaźniła się z hienami. Często Ed ją rozbawiał, a Shenzi z nią rozmawiała, były jak przyjaciółki. Lecz po tym jak hieny zabiły Skazę, Scazina znienawidziła je. Scazina jest także mądrą lwicą. Brała Skazę za przykład. Posiada dobre serce a czasem jest wybuchowa.

Moce:

  • Ryk przodków - Gdy Scazina go używała, wielkie lwy z przeszłości ryczą razem z nią, dając rykowi naprawdę potężną siłę.
  • Rozmowa z ludźmi - Dzięki tej mocy ludzie mogą zrozumieć Scazinę.
  • Zauważanie duchów - Dzięki tej mocy Scazina widzi duchy w sposób taki że duchy np: chodzą po ziemi.

Zdolności:

  • Wysoki poziom inteligencji / dobra taktyczka / przywódczyni: Scazina jest wysoce inteligentną lwicą i sprawnie dowodzi swoją Lwią Strażą.
  • Umiejętność walki: Scazina jest wyjątkowo dobrą wojowniczką. Jest w stanie powalić przeciwników nawet większych od siebie.
  • Umiejętność tropienia: Scazina jest najlepszą tropicielką w całej Lwiej Straży.
  • Przestraszenie wroga: Scazina ma ostry charakter. Przestraszyła Janja, gdy ten chciał ją dorwać.

Relacje rodzinne

Skaza - Scazina brała go za przykład. Skaza ją uczył jak to jest być przywódcą Lwiej Straży.

Zira - Scazina próbowała wytłumaczyć matce że to hieny zabiły Skazę, lecz Zira jej nie wierzyła. Zira uczyła ją nienawiści.

Kovu - Scazina najbardziej lubiła Kovu, nie dobrowadzała go do porządku, jak innych, bo wiedziała że Kovu jest nieco delikatny. Kovu też ją lubi.

Vitani - Dobrze się dogadują, lecz Scazina nie lubi tego jak Vitani się gubi więc ją pilnuje żeby się nie oddalała.

Nuka - Nuka lubi ją z wzajemnością i trochę się jej przeraża gdy ta próbuje obronić Kovu.

Simba - Scazina toleruje Simbę. Początkowo Simba nie miał do niej zaufania lecz w połączeniu stad Simba jej zaufał.

Nala - Dobrze się dogadują, po połączeniu stad rozmawiały razem o swoich problemach życiowych.

Kiara - Lubią się.

Kopa - Po tym jak go uratowała, Kopa przez chwile był jej dłużnikiem, co irytowało Scazinę.

Kion - Nienawidzi go z wzajemnością. Scazina szydzi sobie z Kiona, z tego że to on został nowym Liderem Lwiej Straży.

Tiru - Początkowo był jej najlepszym przyjacielem, oraz jej zastępcą w Lwiej Straży. Gdy stali się dorośli zostali parą a ich potomstwo jest nieznane. Dla Tiru Scazina jest jego najważniejszą osobą w życiu. (Potomstwo można edytować na stronach).

Historia

Dzieciństwo

Scazina urodziła się 4 miesiące po Nuce, za czasów panowania Skazy. Podczas jej prezentacji z nieba spojrzał na nią Mufasa, który po chwili zniknął. Na szczęście tylko Scazina go widziała. Pewnego dnia gdy szła sobie na spacer napadły ją sępy i chciały ją pożreć. Scazina wołała o pomoc swoich rodziców, a oni pędzili jej na ratunek. Na jej szczęście na ratunek przybył pewien lewek o imieniu Tiru który ją uratował. Gdy przybył Skaza zobaczył lężącą Scazinę i Tiru. Zira myślała że to Tiru chciał ją zamordować, lecz Scazina wytłumaczyła sytuację. Po wyjaśnieniu całego zdarzenia Skaza i Zira byli zadowoleni z Tiru i mu podziękowali. Gdy Tiru zaatakowały sępy, Scazina była wściekła i ryknęła głośno i nagle miała znak Lwiej Straży z blizną na oku. Później Rafiki zaczął ją oprowadzać po grocie Lwiej Straży, wraz z jej rodzicami. Po szkoleniu Scazina przyjęła swoich przyjaciół do Lwiej Straży. Pewnego dnia Zira przygarnęła Kovu i Vitani. Z tego powodu Scazina się ucieszyła że ma większe rodzeństwo. Scazina lubiła hieny, lecz po tym jak zabiły Skazę, znienawidziła je. Gdy Simba chciał wygnać Złoziemców, Rafiki powiedział Simbie że Scazina została przywódczynią Lwiej Straży. Wtedy Simba złożył przysięgę, która dotyczyła tego że dopóki Scazina będzie przywódczynią Lwiej Straży, będzie miała prawo na wejście na Lwią Ziemie, żeby jej strzec przed Złoziemcami. Od tej pory Scazina miała wstęp wolny na Lwią Ziemie.

Młodość

Gdy Scazina była nastolatką zaczęła być poważniejsza. Pewnego dnia gdy przechadzała się po Złej Ziemi dopadł ją klan Janjy. Janja chciał żeby została jego szpiegiem, lecz gdy się nie zgodziła Janja był wściekły. Lecz Scazina przemówiła Janjy do rozumu i przestraszyła jego i inne hieny, a w dodatku ich odgoniła. Pewnego dnia chciała zabić hieny wraz ze swoją Lwią Strażą w nocy. Gdy chciała żeby jej Lwia Straż zabiła hieny, wtedy Lwia Straż odmówiła, z tego powodu Scazina była wściekła i użyła ryku na swojej Lwiej Straży. Po tym upadku Scazina, Tiru, Saga, Tour i Lilach stracili swoje odznaki Lwiej Straży. Scazina chciała to naprawić lecz jej trzej członkowie Lwiej Straży odmówili i uciekli ze Złej Ziemi. Z tego powodu Scazina miała zakaz wejścia na Lwią Ziemię. Po utracie przyjaciół Scazina chciała popełnić samobójstwo, lecz powstrzymał ją Tiru który nie odszedł bo chciał z nią zostać. Tiru wytłumaczył lwicy jak bardzo jest dla niego ważna, z tego powodu Scazina zakochała się w nim. Po powrocie Scazina skłamała matce i powiedziała jej że Tour, Saga i Lilach zostali zabici przez hieny. Następnego dnia po upadku Lwiej Straży Scazina zaczęła się opiekować swoim młodszym rodzeństwem i się bawiła z Kovu i Vitani. Pewnego dnia Scazina zobaczyła że Kion stał się przywódcą Lwiej Straży i chciała go zabić, lecz powstrzymał ją Simba. Zaskoczona lwica puściła Kiona i zwyczajnie odeszła. Scazina nie ustępowała i nadal go powstrzymać, lecz jej próby się nie udawały. A jak dla Tiru, Scazina nadal była jego szefową. Gdy Scazina straciła Lwią Straż zaczęła opowiadać swojemu rodzeństwu, oraz stadu różne historie. W dodatku spędzała mile czas z Kovu, Tiru, a czasem nawet z Vitani i Nuką.

Dorosła

Gdy Scazina była Kovu i Vitani byli nastolatkami, wtedy Scazina i Nuka stali się dorośli. Po kilku dniach odbył się ślub Nuki i Dotty. Scazina była dumna ze swojego brata, ponieważ znalazł swoją miłość. Nawet gdy Scazina była młodym dorosłym nadal nie miała chęci do małżeństwa. Lecz gdy była całkowicie dorosła nie wiedziała jak wyznać Tiru swoją miłość. Często obserwowała to jak Kovu i Kiara się dogadują. Trzy dni przed wojną zaszła w ciążę, a jej partnerem był Tiru. Przynajmniej Scazina mogła jeszcze walczyć, lecz na wojnie nie atakowała Simby ani Nali. Po śmierci Nuki nie gniewała się na Kovu. Gdy była wojna walczyła tylko z Lwioziemskimi lwicami. Nie walczyła tylko z Simbą i Nalą na wojnie. Po trzech miesiącach doczekali się trójki potomków, czyli dwóch synów i jednej córki.

Galeria

Scazina-0
Scazina w wersji Lwiej Straży

Scazina w wersji Lwiej Straży

Scazina i Kovu

Scazina opowiadająca Kovu historie.

Mała Scazina

Mała Scazina

Znak Lwiej Straży Scaziny

Znak Lwiej Straży Scaziny

Ciekawostki

  • Jest jedynym Złoziemcem który tolerował Simbę przed połączeniem stad.
  • To jedyna lwica która ma oczy w różnych kolorach.
  • Jest fuzją Skazy i Ziry.
  • Gdy była mała miała jaśniejszy kolor podbrzusza.
  • To pierwsza postać fanki.
  • Po wygnaniu Złoziemców, Scazina, Tiru i jej reszta Lwiej Straży jako jedyni Złoziemcy, miała wstęp na Lwią Ziemię przez dłuższy czas.