FANDOM

Sarafina - matka Nali i Mheetu oraz przyjaciółka Sarabi.
Shisazen sarafina and nala 1

Lwica po prawej.

Wygląd

Bardzo podobna z wyglądu do córki, Sarafina jest lwicą o delikatnej i eleganckiej posturze. Jej futro jest kremowe, łapy niepokolorowane, a nos purpurowy. Zarówno górna, jak i dolna obwódka jej oka są jaśniejsze od futra, podobnie jak sierść nad czubkiem nosa. Oczy Sarafiny są zielone, a końcówka ogona jasnobrązowa.

Osobowość

Sarafina jest miłą i przyjacielską lwicą. Jest też troskliwą matką. Gdy jej dziecko jest w niebezpieczeństwie, bez wahania ruszy na ratunek.

Historia

Informacje podstawowe

Sarafina urodziła się prawdopodobnie za czasów panowania Ahadiego. Z musicalu ,,Król Lew" wiemy, że zjadła tatę Banzaia. Gdy Simba i Nala były jeszcze niemowlętami, doszła do porozumienia z Mufasą i Sarabi, że jej córka będzie zaręczona z księciem.

Król Lew

Sarafina

Sarafina pełni bardzo niewielką rolę w filmie. Po raz pierwszy widać ją, gdy wraz z innymi lwami śpi w jaskini pod Lwią Skałą, trzymając w łapach swoje dziecko. Później spotykamy ją podczas mycia swojej córki. Gdy Nala pytała o pozwolenie na wycieczkę z Simbą, Sarafina zapytała o zdanie Sarabi.

Następnie widzimy ją pełną smutku po śmierci Mufasy. Jej dalsze losy są nieznane.

Nala's Dare

Sarafinę spotykamy gdy ostrzega Nalę przed niebezpieczeństwem, gdy ta wychodzi na spotkanie z przyjaciółmi. Kiedy na Lwiej Ziemi pojawił się obcy lew, wyrusza na poszukiwanie swojej córki. Gdy Nala wracała ze spotkania z nieznajomym, została otoczona przez kilka hien. Widząc to Sarafina skoczyła bez wahania, lądując między córką i hienami. Następnie podziękowała Ni za pomoc i nowego znajomego przedstawia reszcie stada.

Król Lew 2

Okazuje się że Sarafina przeżyła panowanie Skazy. W Królu Lwie 2 Sarafina mówi ,,Ależ ona urosła".

Rodzina

Nala - córka

Mheetu - syn

Kopa - wnuk

Kiara - wnuczka

Kion - wnuk

Dafina - matka

nieznany z imienia - brat

Fanowski mąż Sarafiny to Shizasen.

Kanoniczny partner Sarafiny to lew wspomniany w serialu Lwia Straż.

Teorie

Tiifu jest córką Sarafiny

Argumenty

  • Obie lwice mają duże, ciemnozielone oczy
  • Kremowe futro
  • Brązową końcówkę ogona

Kontrargumenty

  • Sarafina jest zdecydowanie za stara, by po raz kolejny zostać matką
  • Nie wiadomo, czy ta lwica w ogóle jeszcze żyje
  • Gdyby tak byłoby naprawdę, Tiifu byłaby siostrą królowej Nali i ciocią Kiary

Ni stał się partnerem Sarafiny i ojcem Mheetu

Argumenty:

  • Wygląd Mheetu nie jest do końca znany, gdyż był od przedstawiany tylko na szkicach. Fani twierdzą, że mógł mieć żółto-kremowe futro jak Ni oraz jego brązową grzywę, a także niebieskie oczy Nali.
  • Jeśli Ni związałby się z Sarafiną podczas swojego pobytu na Lwiej Ziemi, ta wersja byłaby możliwa.

Kontrargumenty:

  • Ni jest znacznie młodszy od Sarafiny.
  • Ni przebywał na Lwiej Ziemi przez bardzo krótki czas, a Nala nie widziała go już nigdy potem (więc Sarafina pewnie też).
  • W początkowych planach Króla Lwa, Mheetu miał być przyjacielem Simby, który został zapędzony razem z nim w pułapkę Skazy, a to oznacza, że urodził się jeszcze za panowania Mufasy. Oczywiście Sarafina mogłaby wtedy związać się z Ni (mimo, iż byłby i tak dużo młodszy), ale to stanowiłoby pewien paradoks. Matka Nali, obawiała się nieznanego lwa tak samo jak inne lwice z jej stada. Gdyby rozpoznała w nim swojego partnera, nie miałaby powodów do obaw. Poza tym, w pewnym komiksie (którego akcja rozgrywała się za rządów Sarabi i jej męża) Sarafina JUŻ była pokazana z małym lwiątkiem w łapach.
  • Możliwe, że lew przedstawiony w ,,Lwiej Straży'' jako ojciec Nali jest także ojcem jej brata.