FANDOM

Sarafina - matka Nali i Mheetu oraz przyjaciółka Sarabi.
Shisazen sarafina and nala 1

Lwica po prawej.

Wygląd

Bardzo podobna z wyglądu do córki, Sarafina jest lwicą o delikatnej i eleganckiej posturze. Jej futro jest kremowe, łapy niepokolorowane, a nos purpurowy. Zarówno górna, jak i dolna obwódka jej oka są jaśniejsze od futra, podobnie jak sierść nad czubkiem nosa. Oczy Sarafiny są zielone, a końcówka ogona jasnobrązowa.

Osobowość

Sarafina jest miłą i przyjacielską lwicą. Jest też troskliwą matką. Gdy jej dziecko jest w niebezpieczeństwie, bez wahania ruszy na ratunek.

Historia

Informacje podstawowe

Sarafina urodziła się prawdopodobnie za czasów panowania Ahadiego. Z musicalu ,,Król Lew" wiemy, że zjadła tatę Banzai'ego. Gdy Simba i Nala były jeszcze niemowlętami, doszła do porozumienia z Mufasą i Sarabi, że jej córka będzie zaręczona z księciem.

Król Lew

Sarafina

Sarafina pełni bardzo niewielką rolę w filmie. Po raz pierwszy widać ją, gdy wraz z innymi lwami śpi w jaskini pod Lwią Skałą, trzymając w łapach swoje dziecko. Później spotykamy ją podczas mycia swojej córki. Gdy Nala pytała o pozwolenie na wycieczkę z Simbą, Sarafina zapytała o zdanie Sarabi.

Następnie widzimy ją pełną smutku po śmierci Mufasy. Jej dalsze losy są nieznane.

Nala's Dare

Sarafinę spotykamy gdy ostrzega Nalę przed niebezpieczeństwem, gdy ta wychodzi na spotkanie z przyjaciółmi. Kiedy na Lwiej Ziemi pojawił się obcy lew, wyrusza na poszukiwanie swojej córki. Gdy Nala wracała ze spotkania z nieznajomym, została otoczona przez kilka hien. Widząc to Sarafina skoczyła bez wahania, lądując między córką i hienami. Następnie podziękowała Ni za pomoc i nowego znajomego przedstawia reszcie stada.

Król Lew 2

okazuje się że Sarafina przeżyła panowanie Skazy. W Królu Lwie 2 Sarafina mówi ,,Ależ ona urosła".

Rodzina

Nala - córka

Mheetu - syn

Kopa - wnuk

Kiara - wnuczka

Kion - wnuk

Fanowski mąż Sarafiny to Shizasen.

Kanoniczny partner Sarafiny to lew wspomniany w serialu Lwia Straż.