FANDOM

W Budowie!

Reitan - Fanowska postać wymyślona przez Mambo 12, podróżnik. Syn Iskerita i lwicy nieznanej z imienia. Szuka swojej dawnej miłości, która uciekła od niego.

Historia

Urodził się na Złej Ziemi, jego rodzicem był brązowy lew Iskerit, matka jest nieznana z imienia, najprawdopodobniej była szara jak syn, po porodzie została zabita przez ojca małego Reitana. Rodziciel nigdy później nie wspominał mu o mamie, jednak lwiątko to nawet nie interesowało. Był szkolony przez rodzica na bezwzględnego zabójce. Samiec był zafascynowany tym z jaką zręcznością i pasją Iskerit niszczy inne lwy, brązowy chciał mu w ten sposób zademonstrować jak będzie wyglądał jego los, jeśli nie będzie go słuchać. Reitan postanowił otruć ojca, gdy ten będzie jeść marne resztki mięsa doda do niej jadem węża. Tak jak zamierzał, tak zrobił. Zgodnie z jego planem Iskerit zginął, było to w urodziny szarego lwa. Stał się wtedy nastolatkiem. Do teraz nie wie, dlaczego rodziciel chciał go wychować na morderce.

Podczas ucieczki ze Złej Ziemi na obrzeżach dżungli spotkał białą lwicę, miała ona piękne niebieskie oczy.

Lairanna

Lairanna

Zwała się Lairanna. Zaprzyjaźnili się, Reitan chciał więcej. Pragnął jej uczucia, lecz Laira (tak ją nazywał) nie chciała z nim być, powiedziała mu, że ma kogoś innego. Wpadł w szał i ją uderzył, lwica uciekła pozostawiając go samego. Przez kilka dni jedyne co robił to siedział w jaskini. Po jakimś czasie postanowił ją odszukać. Zdaje mu się, iż przeszukał już całą Afrykę jest, jednak gotów wędrować przez cały ten kontynent ze sto razy. Podczas swojej podróży poznał wiele lwic, których wdzięk pokonał uczucie do Lairanny. On nie przejmuje się tym, uważa, że jeśli nie powie o swoich romansach Lairze to nie będzie problemu.

Charakter

Reitan jako lwiątko był bardzo posłuszny ojcu, jego odwaga czasem graniczyła z głupotą przez co rodziciel musiał często ratować go z tarapatów, ogólnie miał talent do pakowania się w kłopoty.

Jako nastolatek stał się wybuchowy, choć mniej posłuszny i wolał nie marnować czasu na głupoty. Często przywiązywał się do wielu rzeczy i osób. Jest nadal odważny, lecz już więcej myśli. Ma dużą inteligencję i wiedzę o świecie.

Wygląd

Reitan posiada ciemno szare, krótkie futro i czarną, potarganą, matową grzywę. Nie była ona ani najmniejsza, ani największa. Jest dobrze zbudowany. Ma także czarne, ostre pazury oraz jasno szare podbrzusze, palce, pysk i obwódki oczu. Jego oczy są koloru czerwonego,często lśnią szaleńczo, natomiast nos jest złoziemski o różowym kolorze.

Relacje

Iskerit - Nie kochał ojca, jednak czuł przed nim respekt. Starał się go zadowolić, będąc takim jakim chciał go widzieć Iskerit. Rodzic bił go także regularnie.

Matka - Nie znał jej, wyobrażał ją sobie jako uosobienie ciepła i życzliwości.

Lairanna - Byli przyjaciółmi, Reitan ją kochał i nadal kocha, lecz ona nie czuła do niego tego czego sobie życzył.

Ciekawostki

  • Nienawidzi kwiatów.
  • Jest nienaturalnie szybki i silny jak na swój wiek.
  • O dziwo, miał wiele adoratorek podczas swoich podróży (choć myślę, że nie jest taki szpetny), z większością spędził namiętne noce, więc możliwe, że ma dzieci.
  • Ma wyjątkową słabość do lwic.
  • Często miewa koszmary z ojcem w roli głównej.
  • Bardzo prawdopodobne jest, że ma chorobę psychiczną.