FANDOM

Reirei - antagonistka z serialu ,,Lwia Straż''. Jest dorosłą samicą szakala, żoną Goigoi'a oraz matką Dogo.

Wygląd

Reirei jest szczupła i zgrabna. Posiada jasnobrązowe futro, które jest jaśniejsze w niektórych miejscach m.in. na pysku, łapach i brzuchu. Na jej plecach znajduje się czarna pręga, zaczynającą się jeszcze nad czołem. Ma również oliwkozielone oczy oraz czarny nos.

Charakter

Reirei umie bardzo dobrze ukrywać swoją złą naturę. Udaje miłą i troskliwą poprzez pokazanie tzw. słodkich oczek, z których znana jest jej rasa. Bez problemu manipuluje innymi zwierzętami, a nawet własnymi dziećmi. Jednakże, w przeciwieństwie do Ziry, opiekuje się ciepło swoim potomstwem i nie pozwoli go skrzywdzić. Uważa Lwioziemców za naiwniaków, którzy zrobią wszystko za nią. Słynie ze swojego złodziejstwa i nawet, gdy ktoś ją na nim przyłapie, Reirei jest cały czas pewna swego.

Występowanie

,,Święto Kupatana''

W tym odcinku Reirei wysyła swojego syna na przeszpiegi po Lwiej Ziemi, a następnie prosi Kiona o możliwość pozostania na niej. Przywódca Lwiej Straży zgodził się ze względu na nadchodzące święto harmonii. Gdy jednak przyprowadziła ze sobą resztę szakali, zaśpiewała piosenkę o dwulicowej naturze jej gatunku, po czym wyruszyła wraz z mężem i dziećmi na atak. Niedoszłymi ofiarami stały się zwierzęta z królestwa Simby. Mimo wszystko szakale zostały wypędzone, a święto Kupatana nie skończyło się klęską.

,,Too Many Termites''

Reirei mieszka wraz z rodziną na Złej Ziemi. Gdy dowiaduje się o wypędzeniu termitożernych proteli grzywiastych, postanawia zwabić je w pułapkę, przekonując o tym, że Lwia Straż jest zła i okrutna. Udaje jej się to, ale na niezbyt długo, ponieważ Kion wraca i zachęca zwierzęta do powrotu. Reirei ponosi klęskę i zostaje uwięziona w jaskini.

Komiks z gazetki o ,,Lwiej Straży''

Matka Dogo pojawiła się także w komiksie z gazetki. Zaatakowała w nim źrebaka, a następnie została odgoniona przez Lwią Straż za pomocą twardych owoców.

Teorie

Reirei faworyzuje Dogo

Argumenty:

  • Wysłała go na przeszpiegi i to jemu poświęca najwięcej czasu.
  • W ,,Święcie Kupatana'' nie zwracała się prawie w ogóle do pozostałych dzieci.

Kontrargumenty:

  • Rodzeństwo Dogo nie wygląda na zaniedbane, a ponadto nie zachowuje się jakby nie lubiło domniemanego ulubieńca swojej matki.
  • Reirei najwidoczniej jest dobrą matką dla każdego ze swoich szczeniąt.