FANDOM

Radi - fanowski syn Kovu i Kiary wymyślony przez Nataniellę.

Wygląd

Tak samo jak matka ma ciemnozłoty kolor sierści oraz kremowy brzuch, łapy, a także obwódki oczu, zaś po ojcu odziedziczył zielone oczy , ciemnobrązową grzywę oraz złoziemski wygląd.

Charakter

Pomimo swojego wieku jest sprytny i inteligentny. W stosunku do nieznajomych agresywny, jednak pomimo tego walczy o sprawiedliwość i jest odważny. Jest również pomocny. Uwielbia też się bawić i polować.

Historia

Radi jest drugim dzieckiem Kovu i Kiary. Gdy zaczął dorastać większość osób zauważyło jego podobieństwo do zmarłego Skazy, przez co większość się obawiało, że będzie chciał obalić rządy Mvui i będzie sadystą. Pomimo tego jego rodzice i wujek Kion wierzyli w niego. Radi jednak okazał się sprawiedliwy, nawet przyłączył się do Lwiej Straży aby pomagać zwierzętom.

Relacje

Rodzice (Kovu i Kiara)

Radi bardzo kocha rodziców, jednak nie lubi gdy są w stosunku do niego nadopiekuńczy. Byli jednymi z tych, którzy uważali, że nie stanię się taki jak Skaza.

Dziadkowie (Simba i Nala)

Ich relacje były dość trudne od początku. Simba podejrzewał, że Radi stanie się taki sam jak Skaza dlatego go odtrącał, zaś Nala starała się przemówić do rozsądku Simbie, często rozmawiając z wnukiem i opowiadając mu różne historię.

Kion

Jest wujkiem Radi'ego oraz jednym z lwów, którzy wierzyli, że lwiątko nie stanie się taki jak Skaza. Radi jest bardzo do niego przywiązany i lubi z nim spędzać czas. Kion również przyjął go do Lwiej Straży.

Vitani

Jest ciotką Radi'ego. Z początku się go obawiała, jednak po wielu rozmowach z bratem i Kiarą polubiła go. Często z nim chodzi na dawną Złoziemską Krainę.

Kopa

Jest wujkiem Radi'ego. Z początku gdy się pojawił lwiątko nie miało do niego zaufania, jednak gdy starsza siostra opowiedziała mu historię Kopy zmienił zdanię. Kopa stara się często spędzać czas ze swoimi siostrzeńcami.

Rodzeństwo (Mvua i Nyota)

Z Nyotą ma raczej dobry kontakt, z powodu tego, że są bliźniętami i często w swoim towarzystwie spędzają czas. Z Mvuą jest trochę gorzej, ponieważ lwiątko nie lubi gadania o władzy. Pomimo tego w razie niebezpieczeństwa by jej pomógł. Razem uczą się polować i się bawią ze sobą.

Jogoo

Ciekawostki

  • Radi nie ma nic do hien, z niektórymi się przyjaźni i lubi spędzać czas na Cmentarzu Słoni, głównie przez swojego starszego kuzyna Jogoo.
  • Nie interesuje go władza.
  • Prawdopodobnie to on zostanie po Kionie przywódcą Lwiej Straży.
  • Nie lubi przegrywać.
  • Według innych przypomina Skazę.

Galeria

Let's fight! (base) by Nataniella

Radi i Nyota podczas zabawy.

Adult Radi by Nataniella

Dorosły Radi, rysunek mojego autorstwa.