FANDOM

Projekt 892
Projekt 892
Inne nazwy Version 0.1
Version 0.2
Version 0.3
Mechaniczni Wojownicy
Roboty
Rozmnażanie Możliwe dzięki robotą "Matką" i "Ojcą"
Długość Życia Dopóki ich czipy osobowości nie zostaną zniszczone
Broń Wieżyczki i Pazury
Projekt 892-Tajny projekt polegający na stworzeniu armii robotycznych wojowników opartych na zwierzętach

takich jak: Lew, tygrys, szakal, lamparty itp.Są one szkolone w miejscach które odwzorowują ich naturalne środowiska.Tu mamy opisaną lwią wersje projektu 892.

Wygląd

Version 0.1

Ta wersja nie przypomina lwa.Jest cała z metalu ma czarne oczy w których widać niebieskie kółka które mają symulować oczy.

Version 0.2

Ta wersja niewiele różni się od tej opisanej wyżej jedyną różnicą są oczy jak u zwykłego lwa.

Version 0.3 łapa

Łapa Version 0.3

Version 0.3

Ta wersja jest bardzo podobna do prawdziwego lwa ma nos przetrzymywany dwoma śrubami.Ma również szary "pas"który przetrzymuje głowę robota.Ma "ciało" koloru futra i z dalszej odległości wygląda jak sierść.Cienie wokół oczu są szare.Na łapie cyborga jest wskaźnik stanu systemu czerwony (prawie zepsuty) żółty (podziała ale lepiej naprawić) i zielony (wszystko Ok).

Baby Version

Młodzikowa wersja lwów robotów na podstawie lwiątek.

Rozmnażanie

DlaKotki3

Yetriss wykonanie

Lwy te są robotami ale mają możliwość rozmnażania się.Zarówno samce jaki samice mają możliwość dawania potomstwa.Jak?Otóż każdy w brzuchu cyborgów w wersji 0.3 znajduje się do budowania Baby Version. Do brzucha cyborga "matki"(lub "ojca" niezależnie od płci są do tego stworzeni) są wsadzane części potrzebne do zbudowania Version Baby.

Hybrydy

Jako iż są robotami nie mogą się łączyć z innymi rasami.

Przeznaczenie

Przeznaczeniem projektu 892 jest walka. Zostały zbudowane w celach wojennych.Są używane jako tajna broń.

Bronie

"Rasa" ta ma całkiem spory arsenał broni.Między innymi wieżyczki na plecach (niedostępne dla robotów "matek" i "ojców") są one schowane w plecach i wysuwają się podczas walki.Inną bronią są pazury które są tak ostre że mogą złamać kości bez problemu.W oczach mają mini noktowizory które służą temu żeby mogły widzieć w ciemności.