FANDOM

Pal-fanowski syn Ziry i Skazy, postać stworzona przez użytkownika Hiena0008.

Historia:

Dzieciństwo

Pal urodził się za panowania Skazy w jednym miocie z Nuką. w przeciwieństwie do brata,podczas jego prezentacji pojawia się nad nim duch Mufasy, co bardzo denerwuje Zirę. Uważa ona pojawienie się poprzedniego króla jako zły znak. Dzieli się wątpliwościami z mężem, on jednak przyjmuje to ze spokojem. Po tym wydarzeniu lwica zaczęła stopniowo odtrącać syna. Pal, nie mając oparcia w matce, spędzał całe dnie z ojcem. Zirze coraz mniej się podobało, jak dobry i miły staje się Skaza przy swoim synu. Zła królowa obmyśliła więc plan z Nuką, jak pozbyć się przyszłego króla. Starszy braciszek Pala chce utopić go w bagnie, lecz malca ratuje Sarafina. Zira niechętnie akceptuje lwiątko.

Młodość

Podczas zabawy z synem Skaza przypadkiem uderza go w lewe ramię. W tym miejscu powstaje symbol lwiej straży, ale znak ryczącego lwa ma szramę na oku. Król jest zaskoczony, ponieważ utracił dar ryku już dawno. Rafiki oprowadza Pala po grocie lwiej straży, po czym mówi Skazie że ,,Twój syn ma dobro w sercu". Zira wpada w szał na te słowa i próbuje zaatakować pawiana, jednak Skaza ją powstrzymuje. Lwica nie może znieść myśli że jej mąż staje się dobry. Nowa lwia straż usiłuje radzić sobie z suszą, prowadząc zwierzęta do odległego wodopoju.

Dorosły

Kiedy Pal zaczął dojrzewać, powrócił Simba. Młody lew patrzył, jak nieznajomy mu lew zabił Skazę. był rozwścieczony tak bardzo, że wdał się w bójkę z Simbą. Ostatecznie przegrywa walkę, ale używa ryku na pobliskim wyschniętym lesie, by wyładować złość. Długo opłakiwał ojca, ale nie został wygnany z lwiej ziemi razem z resztą stada Ziry, być może z powodu wcześniejszych słów Rafikiego o nim. Pal mieszka na lwiej skale i nadal służy w lwiej straży.

relacje

Skaza:

kochał ojca ponad wszystko. Sam Skaza w jego obecności stawał się zupełnie innym lwem niż na co dzień. Zawsze był dumny z syna i chwalił go za wszystko.

Zira:

jego relacje z matką nie były nigdy najlepsze. Zirze nie podobało się poczucie sprawiedliwości u Pala ani jego wesołość i zajęcze serce.

Nuka

z bratem nie łączyła go szczególna więź. Pal zawsze uważał go za ,,starszego brata" ale nic więcej. Nuka szczerze nie cierpiał brata i próbował go z polecenia Ziry zabić (co zresztą się nie udało)

Vitani

uwielbia swojego brata. Zawsze była gotowa bronić go przed porywczą matką i Nuką. Często powtarzała mu, że go kocha.

Kovu

  • Nie zna przyszywanego brata zbyt dobrze. Widział go dopiero, gdy razem z resztą rodziny odchodzili na złą ziemię. Teraz powoli stara się zacieśniać z nim więź.

Simba

jest jego bratem ciotecznym, a Pal szczerze go nienawidzi. Obydwa lwy nigdy nie zamieniły ze sobą ani słowa. Czasem się biją gryzą.

osobowość:

Pal ma głębokie poczucie dumy, ale jest szczęśliwy i rozbrykany jak lwiątko.Mimo głębokiej tęsknoty i wewnętrznych rozterek, umie cieszyć się życiem.

Wygląd

jak powyżej.

Ciekawostki

  • Bardzo boi się chodzić na cmentarzysko słoni, ponieważ uważa to miejsce za nawiedzone.
  • Jego znak lwiej straży na ramieniu ma szramę na oku.
  • Chociaż nienawidzi Simby, lubi bawić się z jego dziećmi.

galeria

Lwia straż

znak lwiej straży na ramieniu Pala.

Filing images 3dd4476e56d61
Skaza

młody Pal