FANDOM

Nyota - fanowska córka Kovu i Kiary wymyślona przez Nataniellę.

Wygląd

Nyota tak samo jak swoja matka i brat ma ciemnożółty kolor sierści (oraz kremową resztę ciała), zaś po ojcu odziedziczyła zielone oczy. Z wyglądu wygląda jak wymieszanie złoziemca (ma grzywkę i nos złoziemca) z lwoziemcem (resztę ciała).

Charakter

Jest to sprawiedliwa i odważna lwica. Jest bardzo uparta i nierozsądna. W przeciwieństwie do swojego brata pozytywnie nastawiona na nowe znajomości. Często też agresywna, gdy ktoś się z nią nie zgodzi, bądź jej przerwie. Jej charakter po prostu to połączenie Simby, Kiary i Kovu. Uwielbia się bawić i żartować.

Historia

Nyota jest trzecim dzieckiem Kiary i Kovu, przy czym siostrą bliźniaczką Radi'ego. W przeciwieństwie do brata nikt się jej nie obawiał. Lwica zawsze bawiła się ze swoim bratem bliźniakiem, nie rozumiejąc czemu inni się go obawiają. Obecnie również uczy się polować pod okiem Vitani.

Relacje

Rodzice (Kovu i Kiara)

Ma z nimi bardzo dobry kontakt. Kovu często mówi, że Nyota bardzo przypomina mu z charakteru Kiarę gdy była mała. Lwica bardzo lubi słuchać ich opowieści.

Dziadkowie (Simba i Nala)

Simba wolał z nią spędzać czas niż z jej bliźniaczym bratem, jednak pomimo tego ma też dobre relacje z babcią, z którą dobrze się dogaduje i lubi słuchać jej opowieści.

Kion

Jest wujkiem Nyoty, z którego uwielbia żartować. Często też razem z Lwią Strażą rusza lwicy na ratunek, gdy ta wpada w tarapaty.

Vitani

Ciocia Nyoty, z którą dobrze się dogaduje. Pod jej okiem uczy się polować, a także ją i jej brata zabiera na wycieczki na Złą Ziemię.

Kopa

Kolejny wujek Nyoty, którego bardzo lubi. Od początku była nastawiona do niego pozytywnie. Często się z nim bawi i lubi słuchać jego opowieści gdy ten uciekł.

Rodzeństwo (Radi i Mvua)

Do brata jest bardzo przywiązana. Lubi się z nim bawić i spędzać czas.

Z siostrą jest trochę gorzej. Nudzi ją gdy Mvua mówi o władzy i, że zostanie królową, lecz pomimo tego siostry zawsze sobie pomogą w potrzebie.

Jogoo

Ciekawostki

  • Lwia Straż ją bardzo dobrze zna.
  • Tak samo jak jej brata nie interesuje ją władza i nie lubi przegrywać.
  • Nie potrafi dotrzymywać sekretów.

Galeria

Let's fight! (base) by Nataniella

Nyota i Radi podczas zabawy.

Adult Nyota (base) by Nataniella

Dorosła Nyota wykonana w bazie.