FANDOM

Njano - złoziemiec. Jego rodzice zostali rozszarpani przez hieny. Przyjaciel z dzieciństwa Chippy, Nuki oraz Vitani.

Wygląd

Wygląd Njano to wymieszanie cech złoziemskich oraz lwioziemskich. Ma on kremową sierść z jaśniejszym pyskiem, brzuchem oraz łapami. Ma on niebieskie oczy oraz ciemnobrązową grzywę. Posiada on także czarny złoziemski nos.

Charakter

Lew jest raczej samotnikiem. Jest on też bardzo mściwy i niekiedy agresywny. W dzieciństwie wydawał się arogancki i uwielbiał wygrywać w różnych zabawach organizowanych przez jego przyjaciół.

Nie lubi gadać o swoich rodzicach, ponieważ to mu przypomina o złych chwilach.

Potrafi być szczery do bólu i cyniczny, ale potrafi być lojalny w stosunku do swoich bliskich i opiekuńczy.

Historia

Przyszedł na świat za czasów panowania Skazy. Jego matka była lwioziemką, a ojciec złoziemcem. Owocem ich związku był młody Njano.

Młody lew zaprzyjaźnił się z Nuką, z którym często się bawił. Wkrótce poznał Chippy oraz Vitani. Razem często się bawili i spędzali czas na wygłupach. Gdy Simba powrócił na tron, wygnał on złoziemców oraz hieny. Podczas wędrówki na Złą Ziemię zaatakowali ich hieny, jednak wyczerpane lwy nie miały szans z nimi walczyć. Hieny zagryzły większość samców w tym...rodziców Njano. Kremowy lew przysiągł zemstę na wszystkich hienach.

Njano wolał częściej spędzać czas w samotności, a jeśli z kimś musiał to akurat z Chippy, Nuką oraz Vitani. Trenował także aby wybić hienę co do jednej. Szybko zauważyła to Zira i stwierdziła, że Njano nadaje się na ochronę dla Kovu.

Lwiątka dorastały, a Kovu był już gotowy i wyszkolony przez Zirę. Lwica także buntowała innych przeciwko Simbię...aby zbuntować Njano wykorzystała jego czuły punkt - śmierć rodziców, ponieważ gdyby nie to, że Simba ich wygnał nie trafiliby na hieny.

Kremowy lew gdy tylko dowiedział się o śmierci Nuki wpadł w szał i zaczął walczyć agresywnie. Był nie zatrzymania. Jednak potem postanowił przejść na stronę Lwioziemców razem z innymi...zrozumiał, że to nie była wina Simby, że zaatakowały ich hieny, a ona przyczyniła się do śmierci Nuki.

Podczas ślubu Kovu i Kiary, zaczął rozumieć, że podoba mu się Chippy. Próbował do niej zagadywać na różne sposoby, ale ta szybko go pocałowała, a po pewnym czasie została jego żoną. Doczekali się oni również lwiątek - Damu (syn) oraz Machozi (córka).

Obecnie Njano nie tylko jest wojownikiem, ale na prośbę Simby strzeże Lwiej Ziemi przed hienami.

Relacje

Rodzice

Miał z nimi raczej dobre relacje. Matka i ojciec ukrywali go przed Skazą. Njano bardzo przeżył ich śmierć.

Chippy

Jest jego przyjaciółką z dzieciństwa, a obecnie również jego żoną. Mają nawet dwójkę dzieci - Damu i Machozi.

Nuka

Jego kolejny przyjaciel z dzieciństwa. Przeżył jego śmierć, co spowodobowało u niego agresję.

Vitani

Kolejna przyjaciółka z dzieciństwa Njano. Lubili się w dzieciństwie bić oraz spędzać czas w towarzystwie Nuki oraz Chippy. Obecnie ich relacje są nadal dobre. 

Kovu

Nie łączyły ich szczególne relacje, a głównie znał go z opowieści Nuki oraz Vitani. Poznali się dopiero gdy  Zira kazała Njano ochraniać młodego lwa. Z początku nie mieli do siebie szacunku, jednak po pogodzeniu się dwóch stad zrozumiał, że nie jest zły. 

Zira

Ciekawostki

  • Z początku miał się nazywać Jäger co z niemieckiego oznacza Łowca.