FANDOM

Ni Kuamini
Ni Kuamini
Imię Ni Kuamini
Znaczenie Uważa
Ma Wiara
Rasa Lew Podwodny
Wiek Nastolatka
Rodzina Nimini-Opiekunka
Amini-Siostra przybrana
Cecha Szczegulna Nie toleruje ona żadnych hybryd.Uważa że istoty "pełne" bez krwi innych gatunków są lepsze.
Ni Kuamini Lwica Podwodna zamieszkująca morze Bałtyckie.

Wygląd

Ni Kuamini jest typową podwodną.Ma niebieskie futro.Jej oczy są niebiesko czerwone a jej nos ma typowy dla lwioziemca kształt i jest on barwy czarnej.

Charakter

Ni Kuamini jest pewną siebie lwicą.Jest też dumna i lekko arogancka ale dba o innych.Nie lubi hybryd uważa że "psują one gatunek" i że wiele gatunków straciło swoją Indywidualność właśnie przez nie.Jako iż daży hybrydy czystą nienawiśćią to przysięgła sobie że nigdy nie będzia miała dziecka hybrydy i że każdą hybryde pozbawi życia.

Historia

Oczami Ni Kuamini

"Obudziłam się na dnie oceanu...Nie wiedziałam kim byłam i nadal nie wiem-Młoda Ni Kuamini"
Ni Kuamini nie wie gdzie się urodziła.Po prostu pewnego razu podczas sztormu.Nie wiedziała gdzie jest znała tylko swoje imię "Ni Kuamini".Przestraszone lwiątko zwiedzało ocean aż nastała noc. Lwiczka nie wiedząc co zrobić szła przed siebie a dotarła na rafę koralową.Tam znalazła ją Nimini.Lwica zaadoptowała lwiątko i od tego czasu ją wychowuje choć.Młoda obecnie jest nastolatką i nigdy nie dowiedziała się kim jest ani kim byli jej rodzice.

Oczami Nimini

Nimini jak zwykle przechadzała się na rafie koralowej nagle zobaczyła małe lwiątko samotne płaczące.Pomogła mu lwiątko przedstawiło się jako Ni Kuamini.Lwica wzięła je do siebie i od tej pory jest dla niej 2 córką.

Perspektywa Amini

Tego dnia Animi bawiła się na plaży wraz z przyjaciółmi.Zrobiło się późno więc postanowiła wrócić do domu.Tam czekała ją niespodzianka otóż jej mama zaadoptowała dziecko.Lwice początkowo się nie lubiły ale po czasie jakoś się dogadały.

Ciekawostki

DlaKotkiDG

Biologiczna rodzina Ni Kuamini

* Nie lubi hybryd.
  • Ma małą blizną na tylnej łapie nieznanego pochodzenia.
  • Nie przepada za Lwami Bagiennymi.
  • Jej biologiczna rodzina nie jest jej znana.