FANDOM

Nenga - córka Ahadiego i Uru, była drugim dzieckiem z miotu. Została zabita przez Wigę, członka z lwiej straży Taki.

Historia

urodziła się kilka minut po Mufasie, ale od dziecka była bardzo słaba, chorowita i mała. Uru zdecydował że lwiczka będzie wychowywana w ukryciu, dopóki nie ozdrowieje i nie nabierze sił. Skaza czule się nią zajmował, bo z wyjątkiem matki Nenga była jedyną osobą na którą mógł liczyć. Ostatecznie, pod dobrą i czułą opieką młodszego brata, w końcu zaczęła chodzić i stopniowa zaczynała bawić się z innymi lwiątkami.

młodość

Nenga była wtedy lwicą z bardzo silną wolą i odpychała od siebie wszystkich kandydatów na męża. Wszędzie chodziła z Taką, ich braterska miłość była tak silna że nie chcieli nigdzie się rozłączać. Kiedy młodszy brat odkrył w sobie moc ryku, Nenga była bardzo dumna. z czasem zaczął się do niej zbliżać młody lew z drużyny Taki, Wiga. Był on młody i przystojny, ale lwica nie dała się uwieść, twierdząc, że ,,twoja szybkość w lwiej straży, Wiga, nie przekłada się na miłość". Miała rację, bo lew chciał tylko dostać się w krąg rodziny królewskiej i zostać następcą tronu. Wiga nie chciał jednak odpuścić, zaczął podglądać Nengę, żeby się upewnić że nie spotyka się z innym., ale jedyną osobą którą lwica naprawdę kochała ponad życie był Taka. Niegodziwiec próbował więc jeszcze raz uwieść podstępem dziewczynę. mocno poranił więc małą hienę bawiącą się na lwiej ziemi i zaniósł Nendze, licząc że ta go pochwali. Ta jednak płacze na dzieckiem hieny i próbuje je obudzić. Kiedy lew pochyla się nad nią ta uderza go w twarz nazywając ,,lwem bez serca", a potem bierze dziecko na plecy i idzie do drzewa Rafikiego. Małpa bierze hieę na ręce i pyta kto go zranił. Nenga odpowiada że to Wiga. Na te słowa wściekły lew używa swojej nadnaturalnej szybkości by uciec z lwicą i siłą zmusić do małżeństwa. Biegł z ogłuszoną na plecach kilka godzin. Nie wziął pod uwagę że lwiczka ciągle jest słabsza i mniejsza od rówieśników. Kiedy dobiegł z nią kilka kilometrów od lwiej skały, osunęła się na ziemię i nie obudziła się już.

Zaniepokojony Taka wyruszył w podróż po lwiej ziemi by znaleźć siostrę. Gdy zobaczył Wigę pochylającego sie nad jej ciałem wpadł w szał i zaatakował lwa. podczas krwawej walki porywacz stoczył się strome urwisko pod którym były bagna. Kiedy Skaza zobaczył mordercę wiszącego nad pewną śmiercią użył ryku by go strącić. Później Rafiki wyolbrzymił tę historię twierdząc że Zabito wszystkich członków straży.