FANDOM

Naanda - siostra Sarabi, która miała pojawić się w Królu Lwie, gdy ten nosił jeszcze tytuł Król Dżungli. Miała być także matką Nali.

Wygląd

Naanda pojawia się tylko na jednym rysunku koncepcyjnym, gdzie jest pokazana z tyłu. Jej kolory wydają się być identyczne jak u siostry, bo na obie mają beżowe futro. Ponadto obie łowczynie są eleganckie i silnie umięśnione.

Ciocia Simby

Ciocia Simby ze swoją rodziną

Część fanów utożsamia Naandę z ciocią Simby, która pojawiła się w komiksie "Niezwykły chór". Tamta lwica jest bardzo podobna do Sarabi, lecz ma inny podbródek i bardziej odstające futro na policzkach.

Osobowość

Naanda posiada bardziej zrównoważony charakter od Sarabi. W projekcie ze stycznia 1990 lwicy udaje się uspokoić swoją siostrę, gdy ta zaślepiona wściekłością próbuje zaatakować Skazę i robi to samo w projekcie z maja 1990 roku, kiedy Sarabi jest bliska zaatakowania Banagiego.

Jako matka, Naanda jest opiekuńcza i macierzyńska. Bawi się z Nalą w czasach jej dzieciństwa, a gdy Nala dojrzewa, Naanda staje się bardzo zaniepokojona o jej bezpieczeństwo, zwłaszcza gdy Nala postanawia udawać zakochaną w Skazie. W projekcie majowym 1990 roku, po śmierci Mufasy Naanda zatrzymuje swoją córkę, która usiłuje pomóc małemu Simbie walczyć z hienami. 

Podobnie jak jej siostry, Naanda wydaje się być bierna i nie walczyć o swoje za rządów Skazy, co ewidentnie widać, gdy zniechęca córkę do znalezienia sprzymierzeńca w pokonaniu Skazy i hien. Ona również wydaje się bardzo wierna swojej ojczyźnie, ponieważ odmawia opuszczenia jej pomimo napastowania za strony hien.

Ciekawostki

  • W "Królu Dżungli" Mufasa w domniemaniu jest parterem Naandy, a tym samym ojcem Nali. Jeśli Naanda wystąpiłaby w filmie, Simba i Nala byliby jednocześnie pół-rodzeństwem oraz kuzynostwem.