FANDOM

ARTYKUŁ W PRZEBUDOWIE!

Mvua - fanowska córka Kiary i Kovu wymyślona przez Nataniellę. Partnerka Jogoo i królowa Lwiej Ziemii.

Wygląd

Tak samo jak swój ojciec Mvua ma kasztanową sierść, po matce zaś odziedziczyła czerwonobrązowe oczy i lwioziemski wygląd. Jej brzuch, pyszczek, łapy oraz plamki na oczach są kremowe (to również odziedziczyła po matce).

Charakter

Jako lwiątko była arogancka i często odnosiła się z tym, że to właśnie ona zostanie królową. Bardzo często wywyższała się, a także ceniła zabawę nad obowiązki.

Pomimo tych cech była wesołą, charyzmatyczną, sprawiedliwą oraz upartą lwicą. Także lubiła poznawać świat, historię swojej rodziny oraz czas gdy wszystko wokół niej się działo.

Jako dorosła lwica stała się poważniejsza i przestała unosić się dumą. Zrozumiała, że bycie królową to duża odpowiedzialność.

Za królestwo potrafiła oddać życie. Po ataku Ziry na Lwią Ziemię zrozumiała na czym polega lojalność.

Pozostała jednak wesoła i charyzmatyczna.

Historia

Mvua urodziła się kilka miesięcy po ślubie Kovu i Kiary. Po jej narodzinach, Simba postanowił oddać tron swojej córce i zięciowi. Ustalili też, że z powodu tego, że ich córka jest pierworodna to ona w przyszłości zostanie królową Lwiej Ziemii.

Od najmłodszych lat wiedziała, że będzie królową czym często się chwaliła i bardzo lubiła rozmawiać o władzy, chociaż nie przepadała za lekcjami udzielanymi przez jej mamę Kiarę.

C.D.N 

Relacje

Rodzice (Kovu i Kiara)

Mvua bardzo kocha swoich rodziców. Jak to zwykle bywa często pomiędzy nimi są kłótnie. Kiara chce nauczyć swoją córkę zasad i lekcji jakie będzie musiała wiedzieć jako królowa, jednak wie też, że to jeszcze lwiątko, które chce się bawić.

Lwica ma lepszy kontakt ze swoim ojcem - Kovu. Jest jednak w stosunku do niej nadopiekuńczy jednak często zabiera ją na polowania i opowiada jej różne historię.

Dziadkowie (Simba i Nala)

Mvua uwielbia spędzać czas ze swoimi dziadkami, w tym z Simbą, do którego z charakteru jest bardzo podobna. Simba często opowiada jej historię o rodzinie, a także dziejach Lwiej Ziemi, zaś Nala często jej mówi, że zachowuje się podobnie jak Simba i Kiara

Kion

Jest wujkiem Mvui. Często opowiada jej historię o Lwiej Straży i uczy ją również polować.

Vitani

Jest przybraną ciotką Mvui. Ich relacje są dość skomplikowane. Lwica nie wie za bardzo jak postępować z małym i rozbrykanym lwiątkiem, jednak widzi w niej młodego Kovu, z którym całe dzieciństwo spędziła. Czasem opowiada jej o Zirze i Nuce.

Kopa

Jest kolejnym wujkiem lwicy. Rodzina rzadko o nim wspominała, dlatego dowiedziała się od nim od babci. Jednak Kopa powrócił i opowiedział całą historię dlaczego uciekł. Nie chciał jednak tronu, ponieważ nie chciał zamieszania robić. Obecnie stara się nadrobić kontakty ze swoim siostrzeńcami, młodszym rodzeństwem i z Vitani, którą od dziecka bardzo kochał.

Rodzeństwo (Radi i Nyota)

Jej relacje z rodzeństwem są dość skomplikowane. Są to dwa różne światy. Lwiątka rzadko obchodzą słowa Mvui o władzy i o tym, że zostanie królową. Jednak gdy rodzeństwu zagraża niebezpieczeństwo potrafią sobie pomóc nawzajem.

Jogoo

Z początku była zdziwiona, że ma przybranego kuzyna, który mieszka wśród hien. Nie dogadywali się, chociaż było widać między nimi te same cechy charakteru oraz poglądy na świat m.in.: to, że oboje byli egoistyczni i nie lubili hien. 

Jogoo uwielbiał droczyć się z lwicą, zwracając się do niej pogardliwie "Księżniczka", a Mvua nazywała go "Lwią Hieną". 

Ich relacje się zmieniły gdy Jogoo razem z Lwią Strażą uratowali Mvuę przed klanem Janjy. Wtedy też brązowa lwica zaczęła go szanować.

Gdy podrośli zaczęli razem polować, a z czasem na prośbę Kovu, Jogoo stał się jej "ochroniarzem".

Po walce z Zirą, Mvua związała się z lwem, a ten został razem z nią władcą Lwiej Ziemii. 

Kesho

Kunywa

Ciekawostki

  • Nie przepada za hienami, wyjątek stanowi Jasiri i jej rodzina.
  • Prawdopodobnie gdyby była samcem miałaby czarną grzywę lub ciemnobrązową.
  • W dzieciństwie środki uszów miała ciemnobrązowe, gdy dorosła zmieniły kolor na kremowy. 

Galeria

Mvua by Nataniella

Moja wersja Muavi (oh nooo ;-; )

Mvua

Mvua autorstwa Pusi Król lew

Adult Mvua (base) by Nataniella

Dorosła Mvua wykonana w bazie.