FANDOM

Mvua - fanowska córka Kiary i Kovu wymyślona przez Nataniellę.

Wygląd

Tak samo jak swój ojciec Mvua ma kasztanową sierść, po matce zaś odziedziczyła czerwonobrązowe oczy i lwioziemski wygląd. Jej brzuch, pyszczek, łapy oraz plamki na oczach są kremowe (to również odziedziczyła po matce).

Charakter

Tak samo jak swój ojciec w dzieciństwie jest dość arogancka. Często odnosi się z tym, że to ona po swoich rodzicach zostanie królową. Jednak pomimo tego ma też wiele cech po swojej matce i dziadku - jest uparta, ale też pomocna i sprawiedliwa. Tak jak każde lwiątko uwielbia zabawę i nie umie ustać w miejscu. Jest również bardzo ciekawska i uwielbia różne historię odnośnie swojej rodziny.

Historia

Mvua urodziła się kilka miesięcy po ślubie Kovu i Kiary. Podczas jej prezentacji Simba oddał tron w ręce Kovu i Kiary. Mvua wie doskonale o tym, że będzie królową, jednak rzadko uważa na lekcjach u Kiary, ponieważ woli zabawę. Lwica często też spędza czas z resztą swojej rodziny.

Relacje

Rodzice (Kovu i Kiara)

Mvua bardzo kocha swoich rodziców. Jak to zwykle bywa często pomiędzy nimi są kłótnie. Kiara chce nauczyć swoją córkę zasad i lekcji jakie będzie musiała wiedzieć jako królowa, jednak wie też, że to jeszcze lwiątko, które chce się bawić.

Lwica ma lepszy kontakt ze swoim ojcem - Kovu. Jest jednak w stosunku do niej nadopiekuńczy jednak często zabiera ją na polowania i opowiada jej różne historię.

Dziadkowie (Simba i Nala)

Mvua uwielbia spędzać czas ze swoimi dziadkami, w tym z Simbą, do którego z charakteru jest bardzo podobna. Simba często opowiada jej historię o rodzinie, a także dziejach Lwiej Ziemi, zaś Nala często jej mówi, że zachowuje się podobnie jak Simba i Kiara

Kion

Jest wujkiem Mvui. Często opowiada jej historię o Lwiej Straży i uczy ją również polować.

Vitani

Jest przybraną ciotką Mvui. Ich relacje są dość skomplikowane. Lwica nie wie za bardzo jak postępować z małym i rozbrykanym lwiątkiem, jednak widzi w niej młodego Kovu, z którym całe dzieciństwo spędziła. Czasem opowiada jej o Zirze i Nuce.

Kopa

Jest kolejnym wujkiem lwicy. Rodzina rzadko o nim wspominała, dlatego dowiedziała się od nim od babci. Jednak Kopa powrócił i opowiedział całą historię dlaczego uciekł. Nie chciał jednak tronu, ponieważ nie chciał zamieszania robić. Obecnie stara się nadrobić kontakty ze swoim siostrzeńcami, młodszym rodzeństwem i z Vitani, którą od dziecka bardzo kochał.

Rodzeństwo (Radi i Nyota)

Jej relacje z rodzeństwem są dość skomplikowane. Są to dwa różne światy. Lwiątka rzadko obchodzą słowa Mvui o władzy i o tym, że zostanie królową. Jednak gdy rodzeństwu zagraża niebezpieczeństwo potrafią sobie pomóc nawzajem.

Jogoo

Nie mają o sobie nawzajem negatywnych opinii

Ciekawostki

  • Nie przepada za hienami,wyjątek stanowi Jasiri i jej rodzina
  • Prawdopodobnie gdyby była samcem miałaby czarną grzywę lub ciemnobrązową.
  • Środki uszów ma ciemnobrązowe gdy brzuch, pysk, obwódki i łapy ma kremowe.

Galeria

Mvua by Nataniella

Moja wersja Muavi (oh nooo ;-; )

Mvua

Mvua autorstwa Pusi Król lew

Adult Mvua (base) by Nataniella

Dorosła Mvua wykonana w bazie.