FANDOM

ARTYKUŁ W PRZEBUDOWIE!

Binti - fanowska córka Kiary i Kovu wymyślona przez Nataniellę. Partnerka Beige i królowa Lwiej Ziemii. Matka Kwanzy'iego i Pili'ego.

Wygląd

Binti posiada ciemnobrązową sierść. Jej brzuch, łapy, pysk oraz obwódki wokół oczu były koloru kremowego. Jej "pędzelek" na ogonie tak samo jak u rodzeństwa i ojca jest koloru ciemnobrązowego. Oczy po matce ma czerwone. Nos ma lwioziemski, lecz czarny.

W dzieciństwie środki jej uszów były ciemnobrązowe, lecz z biegiem czasu, zmieniły kolor na kremowy. Jej sierść była miała jasny odcień brązu, lecz z wiekiem zrobiła się ciemniejsza.

Charakter

Jako lwiątko była arogancka i często odnosiła się z tym, że to właśnie ona zostanie królową. Bardzo często wywyższała się, a także ceniła zabawę nad obowiązki. Uważała, że nie ma czasu na głupie zabawy, a jeśli nawet to lubiła się rządzić. 

Dopiero po szczerej rozmowie z mamą oraz porwaniu przez hieny zmieniła swoje zachowanie - zrozumiała, że jeśli będzie dalej się wywyższać i będzie egoistyczna będzie złą królową oraz nikt jej nie będzie lubić.

Pomimo, że zmieniła się na lepsze, wciąż pozostały jej wady typu częste rządzenie się.

Jej cechami dominującymi była charyzma, pewność siebie i ciekawość, przez to często wpakowywała się w tapaty.

Gdy dorosła stała się bardziej odpowiedzialniejsza, pomimo że została królową nie obnosiła się z tym tak bardzo i za dużo nie rozkazywała. W stosunku do przyjaciół i rodziny stała się jeszcze bardziej opiekuńcza. 

Historia

Relacje

Kovu

Kiara

Kion

Kopa

Simba 

Nala

Mpira

Nguvu 

Beige

Poznali się gdy, Binti została porwana przez Janję i jego bandę. Z początku lwica nie chciała przyjąć pomocy lewka, nazwała go nawet "Lwią hieną". Uważała, że hieny powinny ją szanować, ponieważ jest dziedziczką tronu.

Ku jej wielkiemu zdziwieniu, hieny traktowały ją pobłażliwie, a nawet śmiały się z lwów. Beżowy lew odwrócił uwagę hien, a następnie drapnął wspólników Janjy.

Po tym wszystkim, Binti spotkała swoją rodzinę, a także przeprosiła Beige za nazwanie go "Lwią hieną".

Lew zaczął częściej przebywać na Lwiej Ziemii, a niektórzy spekulowali, że Beige zostanie królem. Lwiątka jednak zaprzeczały.

Kesho

Kunywa

Vitani

Ciekawostki

  • Nie przepada za hienami, wyjątek stanowi Jasiri i jej rodzina.
  • Jako jedyna z rodzeństwa posiada lwioziemski wygląd.
  • Preferuje polowanie na mniejsze zwierzęta.

Galeria

Mvua (base) by Nataniella

Mała Binti wykonana w bazie.

Mvua

Binti autorstwa Pusi Król lew

Adult Mvua (base) by Nataniella

Nastoletnia Binti wykonana w bazie.