FANDOM

Mseto
Hybryda V3
Imię Mseto
Znaczenie Hybryda
Rasa Mieszanka Lwa Damisto i Lwa Księżycowego
Wiek Jeden Rok
Inne Nazwy Mto(zdrobniale przez kumpli)
Córka(przez mamę)
Dziecko Szatana(przez Fity)
Lwica zamieszkująca Księżycową Ziemię.Hybryda Lwa Damisto i Lwa Księżycowego.

Wygląd

Mseto jest brązową lwicą.Jej oczy są koloru zieleni.Ma szczupłą sylwetkę i małą grzywkę na głowie.Tak jak inne hybrydy Księżycowych ma ogon geparda.

Charakter

Mseto jest lwicą upartą i sprytną ale też wierną i uczciwą.Dba o swoją swobodę jak i swobodę swoją swojej rodziny znajomych i przyjaciół.Wobec wrogów jest zimna ostra i bezwzględna.

Moce i Umiejętności

  • Srebrna Postać- Mseto ma moc przybrania postaci "ducha" jednak ze względu na jej wiek jest ona ograniczona np nie lewituje i działa tylko godzinę.Prawdopodobnie nawet gdy dorośnie ta moc nie będzie tak rozwinięta jak u normalnego Księżycowego.
  • Zwiększona Zwinność-Typowa "moc" Damisto otóż Mseto jest o wiele bardziej zwinna i zręczna niż typowy księżycowy lew i inne lwy ogólnie co ciekawe jest również zwinniejsza od zwykłego lwa Damisto.
  • Siła-Mseto jest tak samo silna jak przeciętny samiec Lwa Księżycowego jest to prawdopodobnie spowodowane wigorem mieszańców.
  • Zwiększony Węch-Mseto ma bardziej rozwinięty węch niż inne lwy nie wiadomo czym jest to spowodowane.

Historia

Przed Narodzinami

Mseto była dzieckiem z romansu przedstawicieli dwóch nie nawidziących się ras samca damisto Grana i księżycowej lwicy Godmother. Godmother zaszła w ciężę z ów lwem i tak oto narodziła się hybryda Mseto .Lwy choć zoriętowały się że jest ona w połowie damisto zaakceptowały lwiątko ale pod jednym warunkiem a mianowicie ma ona nigdy ale to przenigdy nie zjeść żadnego księzycowego.Matka lwicy przysięgła że dopilnuje aby jej córka nigdy nikogo nie zjadła.

Młodość

Lwiątko było bardzo ciekawe świata (Ale kto nie był?) była kochana przez swoją matkę.Miała kilka kumpli i kumpelki (Liami Weri i Har) ale miała też wroga (Fity). Lubiła chodzić po Księżycowej Ziemi jednak nigdy nie zapuściła się na "złe" zakątki swojej ziemi.Ale krótko po jej narodzinach Itris przejeła władzę na Ziemiami Księżyca.Lwica była jej uległa ale w głębi serca miała ochotę ją zabić i spróbować jej mięsa...Ale wiedziała że wtedy Księżycowi uznają ją za typowego Damisto i wygnają.Nie chciała tego nie chciała być kanibalem ani zostać "wyklętą".

Wiek Nastoletni

W tym wieku doszło do przełomu dla Księżycowej Ziemi jak i Lwów Księżycowych. Rządy Itris zakończyły się a na stadem zapanowali Leira i Deneir.Lwica ta postanowiła zrobić coś szalonego i udać się poza tereny Księżycowej Ziemi.W czasie swojej wędrówki spotkała Erine z którą się zaprzyjaźniła.