FANDOM

Mlinzi

Mlinzi - Fanowska córka Kiona i Fuli. Młodsza siostra Epesiego, oraz przywódczyni Lwiej Straży.

Wygląd

Mlinzi jest młodą lwicą, posiada złoty kolor futra, jasne podbrzusze łączące się z pyskiem, brązowy nos, zielone oczy, oraz czerwoną końcówkę ogona. Jej górna powieka jest ciemna, a dolna jasna. Ma takie same oczy jak jej matka. Tak samo jak Kion posiada paski na uszach.

Osobowość

Mlinzi odziecziczyła charakter po ojcu. Lecz najpierw nie umiała panować nad Lwią Strażą. Mlinzi jest także przyjacielska, oraz lubi się bawić. Później zaczęła traktować swoje obowiązki poważnie.

Historia

Mlinzi narodziła się gdy Kion i Fuli byli dorośli, jest drugim dzieckiem w miocie. Gdy próbowała uratować swojego starszego brata przed hienami, zaczęła ryczeć jak dorosły lew. Później hieny wystraszyły się jej ryku i uciekły. Jak Kion zobaczył ryk Mlinzi uznał że jest gotowa. Pewnego dnia spotkała młodego lwa o imieniu Tano i zostali przyjaciółmi.

Moce

  • Ryk Przodków - Gdy Mlinzi uratowała swojego brata, zaczęła ryczeć. Kion wtedy uznał że Mlinzi jest gotowa.

Zdolności

  • Wysoki poziom inteligencji / dobra taktyczka / przywódczyni: Mlinzi jest wysoce inteligentną lwiczką i sprawnie dowodzi swoją Lwią Strażą.
  • Umiejętność tropienia: Mlinzi jest najlepszą tropicielką w swojej Lwiej Straży, umie rozpoznać ślady różnych zwierząt.
  • Siła: Mlinzi jest drugą najsilniejszą członkinią Lwiej Straży. Potrafi odrzucić łapą swojego przeciwnika, na odległość kilku stóp.
  • Szybkość: Mlinzi odziedziczyła szybkość po swojej matce, chociaż Epesi jest od niej szybszy.
  • Węch: Mlinzi tak samo jak jej ojciec ma najlepszy węch w Lwiej Straży.

Relacje rodzinne

  • Kion - Ojciec Mlinzi, który jest z niej dumny. Kion zaczął ją uczyć wszystkiego na temat Lwiej Straży. Mlinzi kocha swojego ojca.
  • Fuli - Matka Mlinzi. Fuli jest nieco nadopiekuńcza w stosunku do swoich dzieci. Mlinzi nie lubi tego jak jej matka jest nadopiekuńcza.
  • Epesi - Starszy brat Mlinzi. Lubią się bawić. Epesi trochę zazdrości siostrze, że to ona jest przywódczynią, ale podczas misji Epesi słucha się jej.

Ciekawostki

  • Mlinzi bardziej przypomina swojego ojca, niż matkę.
  • Z powodu tego że żadne dziecko Kovu i Kiary nie zostało przywódcą Lwiej Straży, los wybrał Mlinzi.