FANDOM

Malka - jest lwiątkiem pojawiającym się w komiksie "Nowy Brat Simby"

Wygląd

Malka posiada bladopomarańczową sierść. Ma on pomarańczowe oczy (co nie zawsze jest widoczne) oraz czarną grzywę rosnącą również na uszach. Warto też wspomnieć, że koniec jego ogona jest brązowy.

Charakter

Lew został przedstawiony jako sprytny i odważny lew, szybko jednak okazuje się, że jego odwaga była tylko pozorna i jest tak naprawdę strachliwym lwiątkiem.

Historia

Malkę poznajemy w komiksie "Nowy Brat Simby". Odłączył się on od swojego stada i trafił na Lwią Ziemię. Mufasa wtedy ogłosił, że jeśli jego stado nie zostanie odnaleziony, nowy lew zostanie bratem Simby.

Lew szybko zaprzyjaźnia się z Nalą, wkrótce zaprzyjaźnia się również z Simbą, gdy ten zauważa, że Malka nie jest wcale taki odważny jak się wydaje (wtedy też się do niego przekonuje).

Ostatecznie Zazu odnajduje stado Malki, żyjące po drugiej stronie gór, a sam lew wraca z mamą do domu.

Teorie

Skaza jest ojcem Malki

Argumenty:

  • Malka ma czarną grzywę tak samo jak Skaza.
  • Mają jasne podbrzusza, łapy oraz pyski.
  • Mają do siebie przybliżone kolory sierści - Malka ma bladopomarańczowy, a Skaza brązoworudy (równie dobrze kolor sierść Malki mógł wyniknąć z wymieszania się z koloru sierści Skazy i matki Malki albo mogło by mu ściemnieć jakby dorastał).
  • Lwioziemski wygląd mógł odziedziczyć po matce (która mogła pochodzić z Lwiej Ziemi).

Kontrargumenty:

  • Nie jest znany ojciec Malki, samo lwiątko nawet o nim nie wspomina.
  • Gdyby Malka był synem Skazy byłby automatycznie kuzynem Simby.
  • Raczej Mufasa i Sarabi powinni wiedzieć o synu Skazy.
  • Skoro matka Malki (prawdopodobnie) pochodziła z Lwiej Ziemi, a po urodzeniu dziecka Skazy, który nie zaakceptował dziecka uciekła, powinna trochę kojarzyć Lwią Ziemie.

Malka i Nala byli niegdyś parą

Argumenty:

  1. Nala polubiła Malkę w komiksie: ,,Simba's New Brother". Wyraźnie imponowało jej szarmanckie zachowanie kolegi oraz jego odwaga. Malka również lekko zauroczył się przyszłą królową i prawił jej komplementy.
  2. Oboje są śmiali, pomysłowi i sprytni. Oznacza to, że pasują do siebie charakterem, a po zachowaniu Nali możemy stwierdzić, że lubi mężczyzn, którzy są twardzi oraz trochę zbuntowani. Pod tym względem Malka przewyższa Simbę.
  3. Podczas nieobecności Simby, Nala równie dobrze mogła związać się z innym lwem. Nie jest powiedziane, że była wtedy singielką.

Kontrargumenty:

  1. Malka jest postacią pół-kanoniczną. Poza tym, mieszka w stadzie za górami, więc raczej nie miałby szans na odwiedzanie Nali (choć na FanArtach i blogach jest zazwyczaj przedstawiany jako członek Stada Lwiej Ziemi). Możliwe nawet, że zapomniał o dawnej lubej.
  2. Córka Sarafiny szukała kogoś kto pokona Skazę. Równie dobrze mógłby tego dokonać sam Malka, będąc partnerem młodej lwicy. Czemuż, więc tego dla niej nie zrobił?
  3. Dorosła Nala była najprawdopodobniej równie zrozpaczona po stracie Simby co w dzieciństwie, więc nie wiadomo czy pokochałaby wtedy kogoś innego.

Ojcem Malki jest Ni

Argumenty:

  • Mają podobne do siebie kolory sierści.
  • Tak samo jak Malka i matka Malki, Ni jest lwioziemcem (a przynajmniej na takiego wygląda).
  • W książce "Nala's Dare" jest napisane, że Ni opuścił swoje stado, równie dobrze mogło to być stado, w którym mieszkał Malka i jego matka, stąd też Malka nie zna swojego ojca i nie jest wspomniany.
  • Malka jest w wieku Simby i Nali, a Ni najprowdopdobniej rówieśnikiem Mufasy i Sarabi (jeśli nie jest odrobinę od nich młodszy).
  • Są postaciami pół-kanonicznymi i nie wprowadzają aż tak wielki zamęt w historii.

Kontrargumenty:

  • Malka ma czarno-brązową grzywe, gdy Ni ma ciemnobrązową.
  • Prawdopodobnie gdyby Ni miał dziecko, nie zostawiłby samej partnerki i dziecka, bądź zachęciłby partnerkę do wspólnej tułaczki.
  • Ni nie wygląda na lwa, który by mógł założyć rodzinę.
  • Mają inne kolory oczów (Ni ma czerwone, Malka ma pomarańczowe).

Ciekawostki

  • Z powodu brązowego końca ogona i czarnej grzywy, można sugerować, że jak dorośnie będzie mieć dwukolorową grzywę.
  • Pomimo tego, że jest samce jego imię oznacza "królowa".
  • Jest jedynym lwiątkiem, który ma na uszach rosnącą grzywę.