FANDOM

Lwy Zodiaku - lwy zachakteryzujące się znakami Zodiaku na prawym ramieniu i magicznymi mocami. Razem jest ich 12 (nie licząc Ryb i Bliźniąt jako dwójkę).

Wygląd

Baran (Aries)

Jest to samiec z popielatym umaszczeniem oraz kruczoczarną grzywą, rogami barana, ma również znak Barana na prawym ramieniu. Jego wyjątkową mocą jest to, że potrafi zmienić się w barana. Bywa kapryśny i patrzy na wszystko przychylnym okiem.  Jest synem Ryb i Wodnika.

Ryby (Pisces)

To lwice z turkusową sierścią, półprzeźroczystym ciałem, znakami Ryb na prawych ramionach i brakiem końcówki ogona zwykłego lwa, która jest zastąpiona rybią płetwą. Potrafią wywołać ulewę, burzę, jak i sztorm. To matki Barana i partnerki Wodnika.

Wodnik (Aquarius)

Lew o błękitnym umaszczeniu, granatową grzywą i znakiem Wodnika. Charakteryzuję się tym, że zawsze w pysku trzyma dzban z wodą, która potrafi ożywić każdą martwą istotę lub uleczyć każdą ranę. Jest on ojcem Barana i partnerem Ryb.

Koziorożec (Capricorn)

Koziorożec jest samcem lwa o brązowej sierści, rogami koziorożca, znakiem Koziorożca oraz tylnymi końcynami zastąpionymi płetwą ryby w kolorze niebieskim. W przeciwieństwie do innych Zodiaków, może zarówno chodzić po lądzie, jak i pływać pod wodą. To syn Strzelca i Skorpiona.

Strzelec (Sagittarius)

Samica lwa o cynamonowej sierści, z przymacowanym na plecach łukiem, kołczanem z lewej strony, a znak z drugiej. Jako jedyna z Zodiaków posiada skrzydła. Potrafi szybować ponad chmurami oraz wezwać dzikie zwierzęta, by ruszyły jej na ratunek. Matka Koziorożca, partnerka Skorpiona.

Skorpion (Scorpio)

Ma szarą sierść, charakteryzuje go brak grzywy oraz żądło skorpiona zamiast ogona, w którym znajduje się straszliwa trucizna. Na plecach, jak i na nogach ma specjalny pancerz, który ma upodobnić go do pancernego owada. Jest on ojcem Koziorożca.

Lew (Leo)

To zwykły lew o złocistej sierści i brązowej grzywie, charakteryzuje się tylko znakiem Lwa na prawym ramieniu i wieloma bliznami. Jednak jego specjalną umiejętnością jest władanie porami roku i dnia. Jest on synem Byka i Panny.

Byk (Taurus)

Lew ten jest w odcieniu czekolady, charakteryzuje się nikłą grzywą, znakiem Byka i jego rogami. Potrafi zmienić się w byka, umie wywoływać kataklizmy i zmieniać pogodę. Ma najbardziej umięśnioną sylwetkę ze wszystkich Zodiaków. Jest partnerem Virgo oraz ojcem Leo.

Panna (Virgo)

Najpiękniejsza ze wszystkich lwic Zodiaku, w kolorze czystego srebra, z czarnym znakiem Panny. Charakteryzuje się jedwabistą i lśniącą sierścią, posiadaniem róży oraz tym, że włada życiem i śmiercią. Najpiękniejsza, a zarazem najmiejsza. Matka Leo i partnerka Taurusa.

Bliźnięta (Gemini)

Lwice, które są identyczne, można je rozpoznać po duchowej postaci i lewitacji, jako jedyne mają końskie ogony. Ich umiejętność to cofanie i przyśpieszanie, tak zwana manipujacja czasem. Są matkami Lybry i partnerkami Carnera.

Krab (Carner)

Lew o czerwonawej sierści, krwawej grzywie i pancerzu na grzbiecie. Jego charakterystyczną cechą są jedną parę szczypiec, która jest dodatkową parą kończyn. Potrafi oddychać pod wodą, jak i na lądzie, umie wywołać burzę i deszcz. Jest partnerem Bliźniąt oraz ojcem Lybry.

Waga (Lybra)

Lew o złotej sierści, blond grzywie oraz znakiem Wagi na ramieniu. Jego atrybutem jest zawsze trzymana w pysku waga, która utrzymuje równowagę między dobrem, a złem. Jest największym z lwów Zodiaku, tudzież najsilniejszy. Jest on synem Carnera i Gemini.

Wężownik (Hydra)

Nieklasyfikowany 13 Zodiak, najmniej o nim wiadomo. Jest koloru zielonego, a łuski zastępują mu sierść. Włada nad duszami zmarłych i może je przywołać, a jego towarzyską jest Nagini. Zrodził się sam dzięki innym Zodiakom, więc można powiedzieć, że jest synem wszystkich.