FANDOM

Lwy Przemian - tajemnicza rasa lwów. Są one związane z wieloma legendami. 

Wygląd

Z wyglądu przypominają typowe lwy, jednak posiadają one znamiona w kształcie zwierząt, w które potrafią się przemieniać. Często u samców jest przywieszony ząb danego zwierzęcia, w który potrafią się przemieniać (głównie u dorosłych).

Lwy, którę potrafią się przemieniać w zwierzęta drapieżne mają ostrzejsze kły.

Ich koloru są jednak bardzo zróznicowane - u samic głównie przeważają kremowe, białe, szare oraz jasnobrązowe koloru, a u samców czarne, ciemnobrązowe, żółte oraz pomarańczowe.

Moce

Jak było wcześniej wspomniane potrafią się przemieniać w różne zwierzęta. Zajmują się one również zbieractwem, bądź polowaniami. Niektóre z nich zajmują się magią.

Historia

Dawniej wszystkie lwy żyły na Lwiej Ziemi. Jednak u jednego z nich zauważono dziwny dar - przemieniania się w inne zwierzę oraz znamię. Po pewnym czasie zaczęły się również pojawiać inne lwy o tym samym darze. Postanowiły odejść po pewnym czasie z Lwiej Ziemii i założyć swoją krainę, a same nazwały się Lwami Przemian.

Znani przedstawiciele

Uchawi

Jest królem lwów przemian. Posiada moc zmieniania się w kobrę. Na jego ramieniu znajduje się znamię w kształcie kobry, a na szyi ząb danego zwierzęcia. Jest on pierwszym z lwów, u których wykryto moc przemian. Jego imię oznacza "magia".

Tundu

Królowa oraz żona Uchawi'ego. Posiada moc zmieniania się w strusia. Na lewej łapie posiada znamię w kształcie strusia. Jej imię oznacza "gniazdo".

Pembe

Jest najstarszym synem Uchawi'ego i Tundu. Posiada moc zmieniania się w hienę. Na oku ma znamię w kształcie głowy hieny. Zajmuje się polowaniami. Jego imię oznacza "kieł".

Ukimya

Młodsza siostra Pembe. Posiada moc zmieniania się w mysz. Na jej ramieniu znajduje się znamię w kształcie myszy. Zajmuje się zbieractwem. Jej imię oznacza "cisza".

Buibui

Jest on szamanem. Posiada moc zmieniania się w pająka (dowolnie jakiego). Na jego pysku znajduje się znamię w kształcie pająka. Przygotowuje on specjalny napój dzięki, któremu młode lwiątka są w stanie odkryć swoje moce. Jego imię oznacza "pająk".

Muziki

Córka Buibui'a. Posiada moc przemieniania się w jaszczurkę. Na jej czole występuje znamię w kształcie jaszczurki. Zajmuje się zbieractwem oraz leczeniem lwów. Jej imię oznacza "muzyka".

Maua

Zmarła żona Buibui'ego i matka Muziki. Posiadała moc przemieniana się w motyla. Na jej łapie widniało znamię w kształcie motyla. Zajmowała się leczeniem lwów. Zmarła na tajemniczą chorobę. Jej imię oznacza "kwiat".

Moto

Jest on sierotą, zajmujący się polowaniem. Potrafi przemieniać się w sokoła. Przez króla traktowany jak rodzinę (pełni również funkcje posłańca królewskiego). Jego imię oznacza "ogień".

<Można tworzyć własne>

Ciekawostki

  • Jeśli wyjdzie hybryda z normalnym lwem, dziecko nie będzie mieć mocy.
  • Zbieractwem zajmują się głównie lwicę, jednak też mogą zajmować się tym lwy płci męskiej, które potrafią się zmieniać w zwierzęta roślinożerne.
  • Normalnie znamię i moc lwa wychodzi gdy ma w przeliczeniu na ludzkie 5 lat, jednak szamani podają im specjalny napój od razu po urodzeniu, który sprawia, że pojawia się znamię.