FANDOM

Rasa wymyślona przez użytkowniczkę Yetriss.

Lwy Planetarne - lwy, symbolizujące planety Układu Słonecznego. Występują na ciałach niebieskich, które symbolizują. Są one nieśmiertelne. Każdy z nich jest unikatowy i nie może narodzić się ponownie. 

Lew Planetarny
LPP
Nazwa (suahili) Simba Sayari
Główne cechy Szybkość światła, nieśmiertelność, magiczne moce
Barwa sierści Zależy od planety
Barwa oczu Zależy od planety
Siedlisko Kosmos (a dokładniej ciała niebieskie Układu Słonecznego)
Dieta Różna
Długość życia Nieśmiertelne

Wygląd

Merkury

Merkury jest jak dotąd jedynym lwem Planetarnym, który potrafi zmieniać kolory swojej sierści, choć ogranicza się to do tylko dwóch barw. Pierwsza to złoto-pomarańczowa z lekkim gradientem brązu, a druga to, podobna do koloru Księżyca, srebrzysta barwa - tak czy owak, oczy zawsze są czerwone. Jego charakter podobny jest do Saturna.

Wenus

Jest ciemnokremowej barwy, z brązowymi elementami, jej oczy są brązowe. Jest nieco większa od Ziemi i bardziej masywna. Mieszka na Wenus, jednak uwielbia podróżować między galaktykami i planetami. Jest ona najpiękniejsza ze wszystkich Planetarnych. Jest jedną z dwóch samic tej rasy i matką Uranu.

Ziemia

Jest ona jasnoniebieska z zielonymi elementami, symbolizującymi kontynenty i białymi plamami, oznaczającymi chmury. Jest dwa razy większa od zwykłego lwa, ma niebieskie oczy, mieszka na Ziemi (jak nazwa wskazuje) i znajduje się w głębinach oceanu. Ma ona wrażliwy charakter i łatwo ją zranić. Wtedy niszczy ona wszystko, co stanie jej na drodze. Jest ona jedną z dwóch samic lwów Planetarnych i matką Księżyca.

Księżyc

Jest szarawej barwy z ciemniejszymi cętkami na ciele, a jego oczy mają białą barwę. Jest półtorej razy mniejszy od zwykłego lwa i mieszka na Księżycu. Jest zadziorny i lubi odkrywać, nie cierpi, jeśli ktoś wchodzi mu w drogę. Jest jednym z samców lwów Planetarnych i synem Ziemi. Ma on wszystkie moce lwów Księżycowych i uważa się, że to on zesłał na Ziemię tą rasę.

Mars

Jest czerwono-pomarańczowej barwy, z lekkim odcieniem brązowego, a jego oczy krwistoczerwone. Mniej więcej tego samego rozmiaru, co zwykły lew i oczywiście jest mieszkańcem Marsa. Jako jedyny ma moc ziemi (potrafi wywoływać trzęsienia ziemi i tak dalej). Jest bardziej tajemniczy i zamknięty w sobie, jednak ma dwie przyjaciółki, Wenus i Ziemię. Jest jednym z samców lwów Planetarnych. Bardzo jest podobny do lwów Damisto.

Jowisz

Ma barwę podobną do Wenus, ale bez brązowych elementów, a oczy są truskawkowe. Jest pierwszym co do wielkości lwem (które reprezentuje planetę, nie gwiazdę), ponieważ jest ona aż trzy razy większy od zwykłego i mieszka oczywiście na Jowiszu, gdzie często wywołuje burze. Jest poważny i opanowany, czasem też nieco wybuchowy, ale potrafi się szybko opanować. Jest największym lwem Planetarnym (reprezentującym planetę).

Saturn

Bardzo łatwo pomylić go z Jowiszem, ma do niego bardzo podobny kolor, jednak ma czerwoną grzywę i jest mniejszy od niego oraz ma kremowe oczy. Jest drugi co do wielkości i mieszka na Saturnie. Jako jedyny ma charakterystyczny pierścień, który krąży wokół niego. Jest nerwowy i porywczy, jednak potrafi myśleć trzeźwo i się opanować. Jest kolejnym samcem z lwów Planetarnych.

Uran

Lew o kryształowej sierści w barwie błękitu z lekkim przebłyskiem bieli, oczy są natomiast owiane purpurą. Jest, przy tym oddając charakter swojej macierzystej planety, samotny i płochliwy, wystrzega się jak ognia towarzystwa innych lwów, mimo wszystko jest przy tym nawet ufny. Podobnie jak Saturn posiada swój własny pierścień z błękitnego pyłu, który krąży wokół niego.

Neptun

Kolejny lew planetarny o sierści kolorystycznie podobnej do Urana, lecz w minimalniej ciemniejszym odcieniu, biało-błękitnej grzywie i tego samego koloru oczach. Podobny też jest jego charakter - jest to lew samotny, choć o wiele bardziej niż swój "sąsiad" próbuje szukać towarzystwa wśród reszty. Najlepsze stosunki ma jak dotąd z Jowiszem, nie wiadomo jednak dlaczego znalazł bratnią duszę właśnie w nim.

Pluton

Lew zamieszkujący jedną z planet karłowatych. Podobnie jak swoja planeta, posiada te same, graniczące w beżu i bieli, odcienie z brunatną grzywą i złotymi oczyma. Choć żyje na krańcach Układu Słonecznego, jest bardzo towarzyski, lubi zawierać nowe znajomości - nie tylko z lwami Planetarnymi, a też i zwykłymi. Wiąże się to też z częstymi figlami z jego strony.