FANDOM

Lwy Pór Roku

Każdy Lew Pór Roku odpowiada inne porze roku, chodż jest jeden urodzony ze wszystkich Rok

Wygląd i O nich

Wiosna

Zielona lwica o niebieskich oczach i jaśniejszym ogonie, podbrzuszu i pyszczku najstarsza Lwica Pór Roku. Ona rządzi kiedy zaczyna się rok i ma moce natury i deszczu oraz nie dużego słońca.

Lato

Żółty lew o złotych oczach i ciemniejszym ogonie, grzywie, podbrzuszu i pyszczku. Drugi najstarszy lew Pór Roku. Ma moce Słońca zwierząt i roślin letnich oraz ognia. I moc rzeki.

Jesień

Brązowy lew o czerwonych oczach i jasnych czerwonych łapach, podbrzuszu, ogonie, grzywie i pyszczku, Trzeci Najstarszy Lew Pór Roku, Ma moce roślin jesiennych, liści, deszczu, burzy i wiatru.

Zima

Biała lwica o lodowych oczach i niebieskich łapach, podbrzuszu, końcówce ogona i pyszczku. Przed ostatni Lew Pór Roku. Ma moce Sniegu, lodu, gradu, wody, zmarłych drzew i iglastych igieł.

Rok

Biały Lew o Czarnych oczach.Na całym ciele ma 12 nazw miesięcy i 31 numerów z kalendarza oraz 7 dni tygodnia. Najmłodszy lew Pór Roku. Ma wszystkie moce Lwów Pór Roku. Został stworzony przez wszystkie Pory Roku od każdego dostał dar który musieli stworzyć

Historia

Dawno, dawno temu żyła Lwica co była mieszańcem wszystkich ras, nawet Dimistro, ale nie jadła innych lwów tylko ryby. Ona pewnego dnia myślała na temat świata i nagle wymyśliła że stworzy pory roku i tak je nazwała, z tym stworzyła 4 lwy oznaczające pory roku, były piękne i wyjątkowe. Każdy Obdarowany niezwykłą siłą i mądrością. Piętnaście lat później stworzyli Piątego lwa Pór Roku ,,Roka'', miał wszystkie moce Lwów Pór Roku i był silniejszy od wszystkich. Pomagał wszystkim i wszystkiemu co żywe i dobre. Któregoś dnia, próbował wszystkie rasy lwów stoczyć na dobrą drogę życie, udało się wszystkim oprócz lwów Dimistro.

Ciekawostki

  1. Wszystkie lwy mają 10 000 lat oprócz Zimy i Rok
  2. Rok ma 9 000 lat a Zima ma 9 999 lat
  3. Wszystkie Lwy Pór Roku oprócz Rok maja podgatunki Wiosna- podgatunek Naturalni, Lato- podgatunek Słoneczni, Jesień- podgatunek Deszczowi, Zima- Dwa podgatunki Śniegowi i Lodowi
  4. Lwy te nie muszą jeść i pić wody chodź woda dodaje im energie, a najbardziej Lato.
  5. Nie lubią rasy Dimistro i Cienia.
  6. Przyjaźnią się z rasą lwów podwodnych i tylko one wiedzą o lwach Pór Roku.
  7. Lwy Podwodne są stworzone tak samo jak lwy Pór Roku. I Dlatego są kuzynostwem lub jak one wolą gatunkami kuzynowymi.
  8. Wiosna Boi się ognia
  9. Zima nie lubi Jesień, za to co zrobił jej kiedy ona miała 5 000 a Jesień 5 001.
  10. Lato Nie lubi być w Górach.
  11. Jesień uwielbia taplać się w błocie.
  12. Rok jest chłopakiem Zimy zakochali się gdy mieli 1 000 lat Zima i 999 lat Rok.
  13. Zawsze Piątek Trzynastego dla Roka je pechowy. Od poczatku.