FANDOM

Lwy te są gwiazdami w kosmosie i widać każdej nocy przynajmniej 1 lwa co patrzy się co nocy na ciebie lub kogoś innego.

Wygląd

Maść - Niebieska, Granatowa, Jasno Szara

Oczy - Zielone, Czarne, Jasno Niebieskie

Szczegóły - Szare Skarpetki u łap, Biała lub Morska Gwiazda na Czole

Rzadkie

Maść - Biała, Fioletowa

Oczy - Siwe, Czerwone, Granatowe, Fioletowe

Szczegóły - Fioletowe Skarpetki u łap, Czerwone podbrzusze.

Lwica Niebiańskiej Gwiazdy

Pierwsza Samica Lwa Niebiańskiej Gwiazdy

Zachowanie

Lwice - Dbają o stado i polują na jedzenie.

Lwy - Zawsze mają na celu obroną stada przed złem

Jedzenie

Ryby i Miękkie i małe meteoryty.

Historia

Dawno, dawno temu jeszcze przed ludźmi spadł na ziemie meteoryt a w nim były dwa lwy O niebiańskiej poświacie Samica Granatowa z Białymi Skarpetkami i Fioletowymi Oczami i Samiec Biały z Czerwonymi oczami. Po tym jak się rozmnożyli stali się silnym plemieniem które zabiło dinozaury, a Wyczarowali inne plemiona, które do dziś są rasami Lwów. I tak o to wyginęły dinozaury. Później gdy Już się pojawili ludzie, którzy później zaczęli polować na Lwy Niebiańskiej Nazwy, więc one szybko poleciały do gwiazd i je zastąpiły po tym jak zleciały w przestrzeń kosmiczną.

Moce

Standardowe

Odbicie spadającej gwiazdy - Z nieba spada gwiazda na wybranie miejsce, moc mogą posiadać jedynie samice. Chodź pierwsi mieli wszystkie moce.

Oświetlenie Gwiazdy Życzeń - Moc mogą posiadać tylko Samce, mogą spełnić jedno życzenie lwu oświetlanym przez gwiazdę. może to zrobić raz na tydzień.

Laser Gwiezdnego Pyłu - Leczy i Zmartwychwstawać lwa o dobrym sercu. Moc zabiera dużo energii, więc można użyć jej raz na 2 tygodnie

Sokole Oko- Wzrok jak Sokół, ale ma laser co niszczy to co się chce.

Rzadkie

Biała Magia - Przywraca wszystko do dobrego stanu, przydaje się po wojnie tą moc mogą posiadać tylko wybrańcy i o rzadkim wyglądzie.

Niebiańska Gwiazda - Zabija osobę o nie czystym sercu i, która ma wiele niegodziwych czynów. Można jej użyć raz na 1 tydzień. Mogą ją posiąść tylko szlachetnie urodzeni młodzieńcy z lwiego plemienia.

Królewskie Odbicie - Odbija wygląd kogoś na 1 godzinę przydaje się do szybkiego poznania planu wroga. Moc może posiadać jedynie rodzina królewska, ale to bardzo rzadko występuję.

Moc Wybrańca - Daje wybrańcowi Wielką moc do pokonania złego czaru uśmiercającego lub innych złych czarów, może być też używania do walki. Moc jak słychać w tytule może należeć jedynie do wybrańca, ale on misi mieć Fioletowe Oczy, bo inaczej nie zadziała.

Orle Oko - Oczy Jak Orła, ale mają laser, który morze naprawić lub zniszczyć jakąś rzecz lub miejsce.

Ciekawostki

  1. Pierwsza Lwica miała lęk wysokości.
  2. Pierwszy Lew nie miał ogona.
  3. Są rzadkie pod gatunki zwane Nibiady i Fioletowe Gwiazdy , jednak Nibiady nie mają mocy, a u Fioletowych Gwiazd nie ma mocy Sokolego Oka i mają Fioletowe oczy i skarpetki.
  4. Istnieje Lwica, która Wygląda jak mieszanka Lwa Podwodnego, Smoczego i Niebiańskiej Gwiazdy jednak ona nie morze latać i nie ma płetw i ona jest teraz lwiątkiem oraz nazywa się Sirsza.
  5. Są jedynie 5 rodzai hybryd z Lwami Niebiańskiej Gwiazdy są to: Lwy Smocze, Podwodne, Zwykłe i Księżycowe oraz Śmierci.
  6. Nie istnieje Lew Niebiańskiej Gwiazdy bez gwiazdy lub znaku na czole.
  7. Każdy oprócz jednego nienawidzi Lwów Dimistro i Lwów Północy za Zdradę w czasie sojuszu przeciwko Lwicami Izitoki
  8. Lew Niebiańskiej Gwiazdy połączony z Lwem Śmierci może mieć losowo Gwiazdę lub lub romb na czole.
  9. Białe Lwice nie mają w zwyczaju polować.
  10. Czarne Samce zwyczajowo zostają Szamanami lub Samotnikami, i jeżeli ani tym ani tym nie są mają jedynie samice u swojego boku i podróżują