FANDOM

Lwy Krzywdy- Lwy symbolizujące krzywdy które mogą się trafić ludziom.

Hybrydy Rozmnażanie Stosunek do innych ras śmierć i pożywienie

Lwy Krzywd symbol DAWNI

Symbol Lwów Krzywd używany przez pierwotne stada

Lwy Krzywd są nastawione neutralnie do innych ras. Chociaż są biologicznie zdolne do posiadania potomstwa to (w przypadku dwóch Lwów Krzywdy) będzie ono miało losowo wybraną rasę lub (w przypadku lwa krzywdy i innego) przejmie rasę po swoim drugim rodzicu. Jak do tej pory tylko zdrada miała dziecko z nieznanym lwem dziecko zostało porzucone. Lwy te nie muszą się odżywiać. Dopóki istoty żywe będą popełniać zbrodnie i ranić innych będą one istnieć. Ale gdyby np. niewolnictwo przestało istnieć jego "reprezentant" by umarł.

Typy Lwów Krzywdy (można dodawać swoje)

Ludobójstwo

Jest to młoda lwica o czarnej sierści jej oczy są krwistoczerwone i posiada cechy złoziemskie. Jest typem samotniczki i unika kontaktów z innymi mówi o sobie w formie mnogiej ("my"). Choć najczęściej mówi się na nią Ludobójstwo to ma prawdziwe imię a brzmi ono: Dirkirina Miras.

Zamach Stanu

Lwiątko płci męskiej mające 12 miesięcy (fizycznie) jest białe a jego skronie są ciemnoszare. Jego grzywka jest brązowa a oczy zielone. Jego imię to: Salies Persmo

Zabójstwo

Jest to Lew o jasno brązowej sierści i niebieskich oczach. Jego grzywa jest pomarańczowa i posiada cechy lwioziemskie. Jego imię to: Gyilkosság.

Zdrada

Piękna lwica o jasnopomarańczowej sierści i niebieskich oczach. Jest ona chuda i zgrabna posiada cechy złoziemskie. Jej imię to: Izdaja

Niewolnictwo

Jest to lew nieokreślonej płci bo choć wygląda jak lwica (sylwetka) ma grzywę typową dla samca i używa się wobec niego zaimka "on". Jego damskie imię to: Ropstva a imię męskie to Sklavereis.

Pobicie

Jest to samiec o znikomej grzywie w kolorze czarnym. Jego sierść jest szara. Fizycznie ma jeden rok. Jego prawdziwe imię to: Godongs

Eksperymenty Na Ludziach

Ma on biologicznie ma 6 miesięcy. Ma jasnobrązowe futro i czarną "grzywkę". Jego imię to Duì Shíà.

Eksperymenty na Zwierzętach

Jest Ona lwicą w biologicznym wieku 2 lata. Jest kremową lwicą z złotymi oczami i brązową końcówką ogona. Jej prawdziwe imię to: Egao Uieša.