FANDOM

Opis gatunku

Lwy Krzyżackie zamieszkują Północną część Afryki, Zachodnią część Azji i Północną Europę, w tym całą Skandynawię.Głównie chowają się w górach, gdzie nie ma Smoczych Lwów i Nie są zbyt przyjaźnie nastawione do różnorakich gatunków lwów i w ogóle zwierząt. Wyróżnia ich charakterystyczny wygląd:

  • Śnieżnobiałe futro, średniej długości.
  • Czarny lub ciemnogranatowy krzyż na piersi.
  • Wystawione pazury.
  • U lwów czarna grzywa.
  • U lwic niewielka grzywka podobna jak do vitani.
  • Kolor oczu jest szary lub czarny.
  • Nos jak u Lwoziemca.

Rzadko:

  • Brak grzywki u lwic
  • Biała grzywa u lwa
  • Czerwone lub bursztynowe oczy
  • Różnokolorowe oczy.
  • ( O Zgrozo!) Brak krzyża
  • Szare skarpetki na nogach
  • Czarna sierść i biały krzyż

Lwa Krzyżackiego cechują moce:

  • Niezwykła szybkość- Do 140 km/h.
  • Krzyżacka historia- Polega na pojawieniu się hologramów wyglądających identycznie do lwa używającego mocy. Hologramów nie można zniszczyć, ale nie robią one krzywdy.Mają one jedynie zdezorientować wroga i odwrócić uwagę od "żywego" lwa.Może jej użyć tylko raz na 2 tygodnie.
  • Czarny krzyż-Polega na osłabieniu umiejętności ofiary. Działa 50 minut. Możliwe jest użycie tego raz na tydzień.
  • Krwawa bitwa- Polega na zwołaniu reszty stada. Mocy może użyć tylko przywódca. Wzmacnia ona wszystkich przedstawicieli wyostrzając im zmysły.
  • Pająk- Możliwość zamiany w pająka.
  • Jad- Ugryzienie ofiary, wstrzykując jad. Ofiara mdleje, a po paru dniach zamienia się w lwa krzyżaka.

Lwy Krzyżackie są bardzo terytorialne. Zasiedlają duże jaskinie, z ogromną ilością otworów skalnych i korytarzy. Stada krzyżaków liczą od 7 do 24 osobników. Grupą przewodzi para Alfa- Najsprawiedliwszy samiec i jego partnerka.

Hybrydy

Lew Krzyżacki+ Lew Mroczny

Profesjonalna nazwa to Mroczniak.Ma czerwone oczy. Zawsze. Posiada czarną sierść oraz bujną grzywę u samców.Zachowuje możliwość zamiany w pająka oraz szybkość. Ma również połowę mocy Lwa Mroku. Nos złoziemcy. Najczęstsza hybryda. choć Lwy Krzyżackie bardzo rzadko się krzyżują.

Lew Krzyżacki+ Lew Damisto

Profesjonalna nazwa to Krzyżec. Jest kanibalem. Ma szare lub czerwone oczy. Słabo rozwinięta grzywa u samców.Jest również bardzo szybki i zwinny. Na piersi zostaję mu krzyż. Moc Czarnego Krzyża zostaje również. Sierść jasnobrązowego koloru.

Lew Krzyżacki+ Lew Śmierci

Lew nieco mniejszy od rodziców. Oczy zwykle zielone, szare lub czarne. Ma zdolność teleportacji i odebrania życia, lecz nie ma żadnej mocy od Lwa Krzyżackiego. Dziedziczy resztę jego wyglądu.

Lew Krzyżacki+ Lew Chaosu

Potomek nazywa się Chaotyk. Dziedziczy wygląd po Lwie Chaosu, ale moce ma od Krzyżackiego. Ma wyostrzony zmysł węchu. Może być oswajany przez Półlwy, Ale że ta krzyżówka jest rzadka, więc rzadko można spotkać ją u półlwów.

Niestety, nie ma więcej hybryd, gdyż pomiędzy innymi gatunkami a Krzyżackimi Lwami jest ostry konflikt.