FANDOM

Lwy Chmur - lwy, które rodzą się na wybranej przez rodziców chmurze. O tej rasie wie niewiele kotowatych, dlatego są niesłusznie uważane za mit.

Lwica

Wygląd

Kolor futra Chmuroziemców zależy tylko i wyłącznie od chmury stanowiącej ich miejsce narodzin. Oznacza to, że jeśli jakaś lwica z tej rasy urodziła się na białej chmurze to jest biała, jeżeli na burzowej: szara, czarna lub ciemnoniebieska. Najczęściej spotykana barwa oczu u Lwów Chmur to niebieski i jego odcienie, ale zdarzają się również wyjątki. Są oni słabsi, mizerniejsi i mniejsi od Lwów Afrykańskich, a ich łapy nie zostawiają żadnych śladów. Zazwyczaj mają także piegi, kropki pod oczami oraz Lwioziemskie nosy i wiecznie schowane pazury. Prawie każdy przedstawiciel tego gatunku posiada grzywkę. W przypadku lwów jest tak samo.

Miłość i potomstwo

Lwy Chmur zakochują się w sobie będąc jeszcze małymi lwiątkami, ponieważ (w przeciwieństwie do przedstawicieli innych ras) są bardzo dojrzali sercowo, a ich związki zachowują trwałość na zawsze. Kiedy lwica zachodzi w ciążę, razem ze swoim partnerem ma obowiązek wybrać chmurę, na której urodzą się lwiątka. Podczas ostatniego miesiąca noszenia dzieci, Chmuroziemka przebywa na niej aż do narodzin maluchów, a kiedy one nastąpią - zostawia potomstwo i przyprowadza ojca Chmurolwiątek. Lwice z tego gatunku są bardzo dobrymi matkami, ale także i nauczycielkami, ponieważ powinny pokazać swoim dzieciom m.in. techniki bezpiecznego przemieszczania się z chmury na chmurę oraz polowania.

Odżywianie

Chmuroziemcy nie znają zwierząt, na które polują inne lwy, dlatego też odżywiają się m.in. mniejszymi chmurkami, gwiazdami oraz wszystkim co dostanie się do ich królestwa z "dołu". Nieliczni przedostają do naziemnych stad i umieją upolować np. zebrę.

Stosunek Chmuroziemców wobec Innych Lwów

Lwy Chmur nie są zbyt otwarte na nowe gatunki, ponieważ nie rozumieją dlaczego pozostałe lwy tak bardzo się od nich różnią. Większość Chmuroziemców ma pokojowy i spokojny charakter, nie lubi walk oraz rozlewu krwi, podczas gdy ich kuzyni preferują wojny i podbijanie terenów pozostałych stad. Chmuroziemki boją się Innoziemców i zabraniają swoim dzieciom się z nimi spotykać. Ta ,,izolacja" sprawiła, że pamięć o Chmuroziemcach została wystawiona na ciężką próbę.

Miejsce zamieszkania

Chmuroziemcy potrafią chodzić po chmurach, więc wykorzystują swoje zdolności, osiedlając się na nich.

Moce

Moce Chmuroziemców dzielą się na kilka kategorii.

Obowiązkowe (występują u każdego Lwa Chmur):

  1. Umiejętność chodzenia i życia w chmurach.
  2. Niezostawianie śladów oraz wrodzona troska o bliskich.

Rzadkie:

  1. Dar latania.
  2. Możliwość zamienienia się w ducha na jeden dzień.

Hybrydy:

Ponieważ Chmuroziemcy żyją zazwyczaj tylko na większych chmurach, nie wiedzą o istnieniu takich lwów jak np. Lwy Pustyni. Mogą oglądać (z ,,góry") tylko część pozostałych gatunków.

Chmuroziemiec/ka + Zwykły Lew

Potomek z tego związku nie posiada żadnej mocy. Wygląd natomiast, dziedziczą po nie-chmuroziemskim rodzicu, oprócz drobnych szczegółów np. kropek w różnych miejscach ciała. Żywi się zwierzętami sawanny.

Chmuroziemiec/ka + Lew Damisto

Potomek z tego związku nie posiada żadnej mocy, ma czerwone oczy i Damistowskie futro. Żywi się zarówno innymi lwami jak i posiłkiem Chmuroziemców.

W przypadku pozostałych ras, lwiątko przybiera wygląd Chmuroziemca i posiada moc chodzenia po chmurach.

Historia

Lwy Chmur pochodzą od Zwykłych Lwów. Legenda mówi, że jedna z Lwioziemek (za panowania Skazy) nie chciała żyć na jego warunkach. Władca zezłościł się i zabił lwicę. Po śmierci, ciało buntowniczki uniosło się w górę i wylądowało na chmurze przybierając jaśniejsze barwy. Kiedy się obudziła, zaskoczyło ją to co się stało i nowe moce. Pewnego dnia dołączył do niej lew, którego spotkała podobna tragedia, ale nigdy nie opowiedział ukochanej co tak naprawdę się mu przytrafiło. Stali się parą i urodziły im się młode. Tak rozpoczęło się istnienie nowej rasy: Lwów Chmur...