FANDOM

Lwy Bagiene

Lwy Bagienne-podgatunek lwów zamieszkujących bagna.

Wygląd

Lwy Bagienne to lwy o głowę mniejsze od zwykłych lwów ich futra są zielone.Mają zwykle szare lwioziemskie nosy a ich oczy są zwykle wyblakło czerwone.

Nadnaturalność

Empty-Backdrop-from-The-Lion-King-disney-crossover-29386675-1093-648

By Yetriss

Lwy Bagienne mają wyjątkową wiąż z naturą.Potrafią kontrolować rośliny jednak nie mogą np sprawić by drzewo lewitowało.

Hybrydy

Lwy Bagienne i Damisto

Te lwy są jasno brązowe lub ciemno zielone.Żywią się jak zwykłe lwy są zwykłych rozmiarów i są z natury szczupłe co daje im większą zwinność.

Lwy Bagienne i Zwykłe

Te lwy nie wyróżniają się niczym specjalnym poza zawsze szarym nosem.

Lwy Bagienne i Księżycowe

Ta hybryda ma sierść taką samą jak księżycowy rodzic ich futro jest gęste i jedwabiste.ma oczy bagiennego i jest większy niż zwykły lew.

Lwy Bagienne i Leśne

Ta hybryda jest ciemnobrązowa są takich samych rozmiarów jak tygrysy.Do 1976 roku brane za osobny gatunek .Dopiero badania pozwoliły wskazać że jest inaczej.

Lwy Bagienne i Lwy Mroczne

Ta hybryda nie ma ustalonego kanonu jako iż każda dziedziczy inne cechy rodziców.

Lwy Bagienne i Podwodne

Ta hybryda ma zwykły rozmiar często mają widoczne płetwy na grzbiecie czasami na innych częściach ciała są niebiesko zielone i mają piękne głosy.

Lwy Bagienne i Pustyni

Ta hybryda ma kolor sierści podobny do piasku nie samce nie mają grzyw mogą wytrzymać bez wody od 1 do 3 miesięcy.

Lwy Północy i Bagienne

Te lwy mają gęste zielone futra.Ich ciała często ozdabiają znaki.Zawsze mają ogony pantery pomimo iż jest to cecha rzadka u lwów Północy.

Lwy Bagienne i Smocze

Lwy te mają łuski na ciele raz na 100 narodzin mają skrzydła.Są zielone lub czerwone żyją na bagnach lub w górach.

Lwy Żywiołów i Bagienne

Te lwy mają kolor taki jak rodzic żywiołu mają władzę nad naturą.

Lwy Bagienne i Słoneczne

Te lwy mają żółte sierści.Mają moc kontroli roślin dziedziczą też część mocy po słonecznym.