FANDOM

Lwy Baśni o Czerwonym Kapturku- Lwie wersje postaci z Czerwonego Kapturka

Wygląd i Imiona

Czerwony Kapturek- Ma na imię Sara. Jest czerwoną Lwicą z Zielonymi Oczami. Jaśniejsza końcówka ogona

Babcia- Babcia Halina jest Szarą Lwicą z niebieskimi oczami. Ma jaśniejszą końcówkę na ogonie.

Lew Wilczy- Jest Ciemno-Szary z jaśniejszym brzuchem, jego uszy wyglądają jak wilcze, ma też wilczy ogon ale wydłużony by wyglądał na lwi. Ma Czarną Grzywę. Też ma Czarne Oczy. Nie ma Imienia, ale nazywają go wilkiem.

Lew Leśniczy- Lew ma na imię Hunter jest lwem o jasnobrązowej sierści i Brązowych oczach.Ma ciemniejsze podbrzusze i ogon z końcówką wyglądającą jak końcówka strzelby.

Mama- Izabell Wilczyca o pomarańczowej sierści i piwnych oczach.

Moce i Umiejętności

Czerwony Kapturek- Jest szybka, silna, Ma moc Ognia, której nie wykorzystuje za często.

Babcia- Jest bardzo sprytna i dobrze gotuje, ale nie jak jej córka Izabell, Ma Moc Wody.

Lew Wilczy- Bardzo Szybki, Silny i umie dużo zjeść. Ma Moce Cienia.

Lew Leśniczy- Umie szybko robić pułapki na zwierzęta, Chronić inne lwy z okolic Baśniowej Ziemi. Ma Moce Lwów Leśnych, ale też umie strzelać z ogona tak jakby laserowymi pociskami, ale tego używa tylko w sytuacjach tego potrzebujących.

Mama- Bardzo dobrze gotuje, Może długo być na Słońcu. Ma Moce Lwów Słonecznych, ale jest uważana, że mam też moce lwów Chmur lub lwów żywiołu powietrza.

Historia

Dawno Temu Głowna Lwica patrzyła na ludzi, widziała różne historie takie jak historia Czerwonego Kapturka. Pewnego Dnia chciała przemienić Historie Czerwonego Kapturka na wersje lwią i tak właśnie zrobił z tą historią i z wszystkimi innymi baśniami. Wszystkie Baśniowe Lwy zasiadły się w lesie Baśni, co stworzyła także Główna Lwica. Tak oto powstały lwie historie wszystkich baśni.

Ciekawostki

  1. Czerwony Kapturek boi się ognia chodź ma jego moce.
  2. Mama jest lwicą, co umie robić więcej rzeczy niż wszyscy naraz umieją z baśni Czerwonego Kapturka
  3. Wilk nie lubi światła, a lubi pożerać lwy baśniowe, chodź sam jest nim w połowie.
  4. Lew Leśniczy nie lubi lwów, co zabijają.
  5. Babcia Jest uważana za najstarszą lwice baśniowego Lasu.