FANDOM

Lwy Alphy

Lwy Alphy - Rasa lwów z magicznymi mocami, ratujące Afrykę. Żyją 100 000 lat. Mieszkają w pałacu w lesie tropikalnym.

Jedyne znane Lwy Alphy

Liza

Przywódczyni Lwów Alph. Jej sierść jest czarna, a podbrzusze białe, ma fioletowe oczy. Posiada szmaragdowe kolczyki. Do czarowania używa swojego kiju z fioletowym klejnotem. Potrafi dobrze władać na magią.

Cosmo

Jego sierść jest brązowa, a podbrzusze kremowe, ma brązowe oczy, oraz brązową grzywę. Włada nad roślinami.

Graham

Jego sierść jest szara, a podbrzusze różowe, ma złote oczy, oraz ma białą grzywę. Nosi na głowie gogle. Zna się na wynalazkach.

Gilbert

Jego sierść jest pomarańczowa, a podbrzusze białe, ma zielone oczy, oraz ma białą grzywę i fioletowe paski. Ma także wysunięte pazury. Potrafi władać nad ogniem. Nosi zbroję, oraz czerwoną pelerynę. Uważa że byłby lepszym przywódcą od Lizy.

Peck

Jej sierść jest różowa, a podbrzusze białe, ma różowe oczy. Nosi kolczyk z dzwonkiem, przepaski na nogach, oraz wstążki na ogonie. Włada nad sztuką.

Greely

Jego sierść jest szaro niebieska, a podbrzusze białe, ma żółte oczy, oraz ciemno niebieską grzywę. Posiada także wysunięte pazury. Nosi na sobie fioletową podartą pelerynę. Włada nad czarną magią.

Tavie

Jej sierść jest szara, a podbrzusze białe, ma purpurowe oczy, a zamiast tylnych łap, posiada syreni ogon. Włada oceanem. Jest przywódczynią lwów syrenich. Nosi na sobie tiarę.