FANDOM

<tabber>Rasa= {{Infoboks|Tytuł = Lwy Świtu|Obraz = http://oi65.tinypic.com/207kq6c.jpg%7CPodpis obrazu = Wykonała Lioness Shadow|Tytuł1 = Nazwa (suahili)|Zawartość1 = Simba Alfajiri|Tytuł2 = Miejsce Zamieszkania|Zawartość1 = Góry, sawanny, Ziemia Świtu

Rasa wymyślona przez użytkowniczkę Lioness Shadow.

Lwy Świtu - rasa lwów większych od swoich kuzynów, żyjąca na terenach trawiastych. Zdarza się jednak, że można spotkać je również w niewysokich górach. Jednak najwięcej ich zamieszkuje Ziemię Świtu. Są bliskimi kuzynami Lwów Księżycowych i Słonecznych.

Wygląd

Gatunek ten, jest większy od zwykłych lwów afrykańskich, ale znacznie mniejszy od lwów północy. Zarówno samce jak i samice charakteryzują się futrem we wszystkich odcieniach żółtego i pomarańczowego, czasem także czerwonego, a nawet różowego. Mają długie, smukłe łapy i biczowate ogony, ich ciała są zgrabne i szczupłe, doskonale przystosowane do biegania. Mają duże uszy, smukłe pyski i wąskie klatki piersiowe, co bardzo pomaga im w osiąganiu dużej prędkości. Samce mają bujne, piękne grzywy, najczęściej czerwonej bądź złotej barwy, jednak zdarzają się wyjątki. Mają nosy podobne do lwioziemskich, często koloru łososiowego. Ich oczy są duże i najczęściej ciemnoczerwone, lub pomarańczowe, czy nawet żółte. Ich kły są białe i ostre, jednak nie aż tak, jak kły księżycowych.

Zwykłe​ cechy:

  •    Grzywy - są długie i bujne.
  •    Sierść - jest błyszcząca i nieco szorstka w dotyku. Chroni lwa doskonale przed gorącem, jednakże nie nadaje się do niskich temperatur.
  •    Nos - jest on barwy łososiowej, podobny do lwioziemskiego.
  •   Oczy - zazwyczaj koloru czerwonego, żółtego, lub pomarańczowego.
  •   Ogromna wytrzymałość - lew może biec bez odpoczynku bardzo szybko przez kilkanaście godzin.

Rzadkie cechy:

  •    Niebieskie oczy - niezywkle rzadka cecha, prawie nigdy niespotykana.
  •    Czerwone futro - wyjątkowo rzadko spotykane.
  •    Lamparcie cętki lub tygrysie pręgi - występują raz na 1000 narodzin. Są zawsze barwy czarnej, pełnią rolę maskującą.
  •    Znak na barku - znak na barku w kształcie wschodzącego słońca, zawsze jaśniejszy od reszty futra. Rzadko występujący.

Moce

Lwy Świtu, podobnie jak lwy Księżycowe i Słoneczne, posiadają magiczne zdolności. Są to:

  •    Manipulowanie świtem - lew może przyśpieszyć lub opóźnić wschód słońca.
  •    Pobieranie energii - lew może pobrać energię od wschodzącego słońca. Można tej mocy użyć tylko raz na dwa tygodnie.
  •    Oślepianie - lew może pobrać trochę światła słonecznego i oślepić nim przeciwnika.