FANDOM

Lwy Śmierci
Lwy Śmierci
Lwica Śmierci oparta na Kiarze
Rodzina Kotowate
Zamieszkanie Cała Afryka i kilka państw Europy
Długość Życia Od 100 do 1000 lat
Lwy Śmierci-Legendarna rasa lwów zamieszkująca Afrykę i część Europy głównie tereny nadwodne.

Wygląd

Lwy Śmierci mają zawsze czarne złoziemskie nosy ich tęczówki zawsze są niebieskie a źrenice biała.Na ich uszach znajdują się czarne kółka.A na czołach samic są "kryształy" w kolorach szarości.Lwy te jednak prawie zawsze są oparte na jakimś istniejącym lwie i są prawie identyczne jak swoi wzorcy poza wcześniej wymienionymi cechami.

Występowanie

Afryka

Lwy Śmierci występują w całej Afryce.Nie są one jednak tam często widziane ze względu na to że lwy te posiadają moc teleportacji.

Występowanie — kopia

Europa

Polska

Lwy Śmierci występują w Polsce nad morzem i w górach.Jest tam ich nie wiele.Nad morzem wychodzą głównie w nocy.Za to w górach występują również za dnia ale głównie na szczytach gór.

Rosja

Lwy Śmierci występują również w Rosji jednak nie wiadomo wiele o tym jak tam żyją.

Czechy i Słowacja

Lwy tam żyją głównie w lasach przy granicy Polski.Lwy te kryją się przed ludźmi i rzadko pojawiają się na polanach itp.

Wielka Brytania i Francja

Lwy występują też w Wielkiej Brytanii i Francji w tych państwach lwy te tworzą małe stada co jest wyjątkowe zwłaszcza że tylko 30% przedstawicieli tej rasy mieszka w Europie.

Andora

Również małe księstwo Andory jest zamieszkiwane przez posłańców Śmierci jest tam ich nie wiele ( 0.45% rasy).Tam lwy mieszkają i kryją się w górach.

Belgia

To małe państwo też posiada swoje Lwy Śmierci jest tam ich mało lwy są tam samotnikami i spotykają się zwykle tylk po to by rozmnożyć gatunek.

Żywienie

Lwy te są całkowicie samo wystarczalne nie potrzebują ani jedzenia ani picia.Te jednak dają im energię dlatego te lwy też polują.

Moce

  • Teleportacja-Każdy lew ma moc teleportacji.Jej działania nie trzeba chyba wyjaśniać.
  • Pozbawienie Życia-Każdy lew śmierci przy użyciu dużej energii może kogoś zabić.Ta moc mączy i może jej użyć raz na tydzień.
  • Mgła-Lwy te potrafią okryć okolice 90 Km mgłą nagłą i niespodziewaną.

Śmierć i Długość Życia

Lwy Śmierci mogą umrzeć wtedy trafiają do zaświatów i jeżeli były dobre to trafiają do nieba a jak złe do piekła.Lwy te jednak żyją bardzo długo od 100 do 1000 lat zachowując sprawność fizyczną jak i młody wygląd.Przestają się one starzeć w wieku 2 lat.

Hybrydy

Lwy księżycowe i Śmierci

Opis: Yetriss

Nie ma ustalonego koloru ani sylwetki, ponieważ prawie zawsze przyjmuje idealny wygląd innego lwa. Samice mają oczywiście znaki na czole w kształcie rombu. Taka hybryda posiada tylko jedną umiejętność, a najczęściej jest to "Mgła". Jedyną cechą rozpoznawczą są niebieskie oczy, czyli zupełnie na odwrót niż w przypadku zwykłych lwów Śmierci.

Lwy Żywiołów i Śmierci

Lew ten wygląda jak jego rodzic który był "żywołkiem" jednak zawsze ma ciemno czerwoną grzywą.

Lwy Słoneczne i Śmierci

Te lwy mają żółte i czarne paski na ciele mają 1 moc po słonecznym.

Lwy Smocze i Śmierci

Matka Śmierć ojciec Smoczy

Taki lew ma rozmiary typowe dla tygrysa dziedziczy barwy po rodzicach.

Matka Smocza ojciec Śmierć

Ta hybryda ma skrzydła i ogon smoka.Ma czarną sierść i i zielone bądź szare oczy jedyne co rozróżnia hybrydy od siebie to tajemnicze symbole na ciele...

Lwy Północy i Śmierci

Ta hybryda ma białe futro.Jej tęczówki są złote a ich źrenice są szare.Rzadko mają moc destrukcji.Pozwala im ona na zabicie wszystkiego w okręgu pół kilometra.

Lwy Podwodne i Śmierci

Ta hybryda wygląda jak lew podwodny poza czerwonymi łapami i szarymi oczami.

Lwy Śmierci i Mroczne

Tej hybrydy nie da się opisać jako iż dziedziczą inne cechy każda

Damisto i Śmierci

Lwy Chaosu i Śmierci

Lwy Bagienne i Śmierci

Ta hybryda ma czerwone oczy.Jest trochę większa niż inne lwy a jej futro ma barwę szarości lub zieleni.