FANDOM

Lwioziemcy
Lwioziemcy
Władcy Mohatu
Uru i Ahadi
Mufasa i Sarabi
Skaza
Simba i Nala
Przyszli władcy Kiara i Kovu
Miejsce Zamieszkania Lwia Ziemia, dokladniej Lwia Skała
Występowanie Król Lew
Król Lew 2

Lwioziemcy - stado lwów zamieszkujących Lwią Ziemię.

Znani Władcy

Założyciel

Mohatu

Pierwszy znany z imienia król Lwiej Ziemi, ojciec Uru lub Ahadiego. Przedstawiany był jako dobry władca i kochający ojciec.

Uru i Ahadi

Uru i Ahadi by dyb

Uru - córka/synowa Mohatu i jej partner Ahadi syn/zięć Mohatu. Sprawowali władzę nad Lwią Ziemią długo przed wydarzeniami z filmu. Uru często jest przedstawiana jako dobra, miła, kochająca władczyni i matka, jednak rzadko przedstawiana jako córka Mohatu. Ahadi często jest pokazywany jako tyran zły i okrutny, lecz także często jest przedstawiany jako syn Mohatu.

Inne Wizje

W wizji dyb Ahadi jest dobrym lwem pochodzącym z rodziny królewskiej innej ziemi, a Uru jest zimną i egoistyczną córką Mohatu.

Mufasa i Sarabi

Mufasa, najstarszy syn Uru i Ahadiego przejął władzę po śmierci swoich rodziców. Rządził Lwią Ziemią razem ze swoją partnerką Sarabi. Król został zabity przez swojego młodszego brata, Skazę, a Sarabi prawdopodobnie umarła ze starości.

Skaza

Młodszy brat Mufasy, który zabił swojego brata i wygnał Simbę, by przejąć tron. Został pokonany przez Simbę i rozszarpany przez hieny.

Simba i Nala

Lion2-disneyscreencaps.com-570
Pochodzący z królewskiego rodu Simba i jego partnerka Nala są władcami Lwiej Ziemi. Nala była córką Sarafiny, jej ojciec jest nieznany z imienia. Simba był synem Sarabi i Mufasy, którzy rządzili na Lwiej Ziemi przed nimi. Istnieje teoria że Nala jest córką Skazy lub matką Vitani.

Kiara i Kovu

Przyszli władcy Lwiej Ziemi, obejmą władzę po śmierci lub ustąpieniu Simby. Kiara jest córką króla, a złoziemiec Kovu to jej partner.

Członkowie stada

Oficjalni/półkanoniczni:

Sarafina

Lwica polująca w drużynie Sarabi i matka królowej Nali. okazało się w Król Lew 2 że przeżyła ciężkie czasy panowania Skazy.

Mheetu

Syn Sarafiny i młodszy brat Nali.

Vitani

Była Złoziemka, która sprzeciwiła się Zirze i jako pierwsza przeszła na stronę Lwioziemców. Siostra przyszłego króla Kovu.

Kion

Drugi syn Simby i Nali, przywódca Lwiej Straży.

Tiifu

Lwiczka, przyjaciółka Kiary i przyszła lwica polująca.

Zuri

Kopa

W książeczkach z serii "Six New Adventures" jest księciem Lwiej Ziemi oraz jedynym dzieckiem Simby i Nali. Najbardziej popularna postać półkanoniczna wśród fanów.

Kula

Lwiczka, przyjaciółka Nali z dzieciństwa.

Chumvi

Lewek, przyjaciel Nali z dzieciństwa.

Tama

Starsza od Nali lwiczka i jej przyjaciółka z dzieciństwa. Według fanonu jej partner to Tojo, możliwe, że jest matką Vitani.

Tojo

Lwiątko za czasów panowania Mufasy, partner Tamy, być może ojciec Vitani.

Leo

Dorosły lew o jasnym futrze, żył za panowania Simby.

Mega

Stary lew żyjący w czasie panowania Simby.

Sabini

Lwica, postać z książeczki "Vulture Shock". Często uważana jest przez fanów za partnerkę Megi (lub Leo) oraz matkę Babu i Bogi.

Boga

Lwiczka z pokolenia Kopy.

Babu

Lwiątko z pokolenia Kopy.

Afua

Lwiątko, najlepszy przyjaciel Kopy oraz geparda o imieniu Beba

Ojciec Nali

Lew o rudej grzywie i pomarańczowo-złotym futrze, partner Sarafiny, z którą miał córkę Nalę. Został wspomniany w serialu Lwia Straż jako rysunek na ścianie jaskini.

Fanowscy:

Zauditu

Fanowska partnerka Mohatu, królowa Lwiej Ziemi, matka Uru lub Ahadiego.

Shizasen

Fanowski ojciec Nali oraz partner Sarafiny.

Lilian

Postać Kotki151, przybrana córka Kiary i Kovu.

Serana

Postać Yetriss, starsza siostra Arluny, córka lwicy Alethi oraz lwa Lophosa. Od innych lwów odróżnia ją umiejętność tworzenia tzw. śnieżycy.

"Mam tę Moc!":)

Arluna

Postać Yetriss, młodsza siostra Serany, córka lwicy Alethi oraz lwa Lophosa.