FANDOM

Lwioziemcy
Lwioziemcy
Władcy Mohatu
Uru i Ahadi
Mufasa i Sarabi
Skaza
Simba i Nala
Przyszli władcy Kiara i Kovu
Miejsce Zamieszkania Lwia Ziemia, dokladniej Lwia Skała
Występowanie Król Lew
Król Lew 2

Lwioziemcy - stado lwów zamieszkujących Lwią Ziemię.

Znani Władcy

Założyciel

Mohatu

Pierwszy znany z imienia król Lwiej Ziemi, ojciec Uru lub Ahadiego. Przedstawiany był jako dobry władca i kochający ojciec.

Uru i Ahadi

Uru i Ahadi by dyb

Uru - córka/synowa Mohatu i jej partner Ahadi syn/zięć Mohatu. Sprawowali władzę nad Lwią Ziemią długo przed wydarzeniami z filmu. Uru często jest przedstawiana jako dobra, miła, kochająca władczyni i matka, jednak rzadko przedstawiana jako córka Mohatu. Ahadi często jest pokazywany jako tyran zły i okrutny, lecz także często jest przedstawiany jako syn Mohatu.

Inne Wizje

W wizji dyb Ahadi jest dobrym lwem pochodzącym z rodziny królewskiej innej ziemi, a Uru jest zimną i egoistyczną córką Mohatu.

Mufasa i Sarabi

Mufasa, najstarszy syn Uru i Ahadiego przejął władzę po śmierci swoich rodziców. Rządził Lwią Ziemią razem ze swoją partnerką Sarabi. Król został zabity przez swojego młodszego brata, Skazę, a Sarabi prawdopodobnie umarła ze starości.

Skaza

Młodszy brat Mufasy, który zabił swojego brata i wygnał Simbę, by przejąć tron. Został pokonany przez Simbę i rozszarpany przez hieny.

Simba i Nala

Lion2-disneyscreencaps.com-570
Pochodzący z królewskiego rodu Simba i jego partnerka Nala są władcami Lwiej Ziemi. Nala była córką Sarafiny, jej ojciec jest nieznany z imienia. Simba był synem Sarabi i Mufasy, którzy rządzili na Lwiej Ziemi przed nimi. Istnieje teoria że Nala jest córką Skazy lub matką Vitani.

Kiara i Kovu

Przyszli władcy Lwiej Ziemi, obejmą władzę po śmierci lub ustąpieniu Simby. Kiara jest córką króla, a złoziemiec Kovu to jej partner.

Członkowie stada

Oficjalni/półkanoniczni:

Sarafina

Lwica polująca w drużynie Sarabi i matka królowej Nali. Nie wiadomo, czy przeżyła ciężkie czasy panowania Skazy.

Mheetu

Syn Sarafiny i młodszy brat Nali.

Vitani

Była Złoziemka, która sprzeciwiła się Zirze i jako pierwsza przeszła na stronę Lwioziemców. Siostra przyszłego króla Kovu.

Kion

Drugi syn Simby i Nali, przywódca Lwiej Straży.

Tiifu

Lwiczka, przyjaciółka Kiary i przyszła lwica polująca.

Zuri

Kopa

W książeczkach z serii "Six New Adventures" jest księciem Lwiej Ziemi oraz jedynym dzieckiem Simby i Nali. Najbardziej popularna postać półkanoniczna wśród fanów.

Kula

Lwiczka, przyjaciółka Nali z dzieciństwa.

Chumvi

Lewek, przyjaciel Nali z dzieciństwa.

Tama

Starsza od Nali lwiczka i jej przyjaciółka z dzieciństwa. Według fanonu jej partner to Tojo, możliwe, że jest matką Vitani.

Tojo

Lwiątko za czasów panowania Mufasy, partner Tamy, być może ojciec Vitani.

Leo

Dorosły lew o jasnym futrze, żył za panowania Simby.

Mega

Stary lew żyjący w czasie panowania Simby.

Sabini

Lwica, postać z książeczki "Vulture Shock". Często uważana jest przez fanów za partnerkę Megi (lub Leo) oraz matkę Babu i Bogi.

Boga

Lwiczka z pokolenia Kopy.

Babu

Lwiątko z pokolenia Kopy.

Afua

Lewek, najlepszy przyjaciel Kopy oraz geparda o imieniu Beba

Ojciec Nali

Lew o rudej grzywie i pomarańczowo-złotym futrze, partner Sarafiny, z którą miał córkę Nalę. Został wspomniany w serialu Lwia Straż jako rysunek na ścianie jaskini.

Fanowscy:

Zauditu

Fanowska partnerka Mohatu, królowa Lwiej Ziemi, matka Uru lub Ahadiego.

Shizasen

Fanowski ojciec Nali oraz partner Sarafiny.

Lilian

Postać Kotki151, przybrana córka Kiary i Kovu.

Serana

Postać Yetriss, starsza siostra Arluny, córka lwicy Alethi oraz lwa Lophosa. Od innych lwów odróżnia ją umiejętność tworzenia tzw. śnieżycy.

Arluna

Postać Yetriss, młodsza siostra Serany, córka lwicy Alethi oraz lwa Lophosa.