FANDOM

"Samice są super samice są piękne a samce istnieją po to by samicą dawać radość i umożliwiać rozmnażanie- Lwice Izipoki o samcach

Lwice Izipoki- jest to rasa lwów w której skład wchodzą tylko samice, zamieszkują one okolice oceanu Indyjskiego (Afrykę i mały kawałek Indii). Często są nazywane "pięknymi demonicami" lud "pasożytami".

Rozmnażanie i hybrydy

"Strzeż się Lwic Izipoki. Wykorzystają cię by uzyskać potomstwo a twoich synów porzucą na śmierć...
"Ale tato jak się one niby rozmnażają skoro to tylko samice?"
Lwice Izipoki oczarowują samce innych ras często przy pomocy ich mocy hipnozy. Po zajściu w ciążę rodzą zwykle czwórkę dzieci. Samice rodzą się Lwicami Izipoki a samce przejmują rasę po ojcu, samce żadko kiedy wychowują się z matką, najczęściej są podrzucane innym lwom bądź porzucane na śmierć. Wyjętek stanowi sytuacja opisana tu.

Co odpycha i przyciąga Lwice Izipoki

Co odpycha

Lwice Izipoki nie lubią lwów słabych fizycznie, nie powinni być oni starsi niż pięć lat. Poza tym lew musi być płodny. Poza tym Izipoki nie mogą się rozmnażać z hybrydami. Nie darzą też sympatią lwów zwykłych jako iż w przypadku innych ras istnieje 49% szansy że odziedziczy moce swojego ojca.

Co je przyciąga

Izipoki uwielbiają młode (od 1 do 5 roku życia) najlepiej by samiec był umięśniony i należał do rasy posiadającej jakieś nadnaturalne moce.

Jak je odgonić jeśli spełniam warunki powyżej?

Lwice Izipoki może odstraszyć fakt że któreś z twoich rodziców było hybrydą. Co ciekawe ojcami ich dzieci najrzadziej są lwy Tillavelskie i Damisto.

Moce

Moce
Naturalnie Izipoki posiadają tylko trzy moce hipnozę iluzję i wywoływanie strachu ta ostatnia służy im do odstraszanie niechcianych partnerów i partnerek. Jeżeli syn lwicy Izipoki będzie mieć córkę z przedstawicielką tej samej rasy co on to córka będzie w 1/4 lwicą Izipoki jednak będzie posiadało tylko oczy babci która była Izipoki i moc hipnozy. Jeżeli jej ojciec był np Księżycowym a matka Mroczną dziecko nie zależnie od płci nie będzie posiadać mocy Izipoki i zanikną one w następnych pokoleniach.

Wygląd

Znamię

Wygląd znamienia

Przedstawicielki tej rasy są niezwykle wysokie i chude. Ich pazury są nieco dłuższe od pazurów zwykłych lwów a ich źrenice wyglądają jak u węza. Mają jasno zielone futro i jeżeli są stare (dwadzieścia lat) i nie mogą mieć już dzieci ciemno zielone znamię na czole