FANDOM

Luna - lwioziemka, swego czasu przyjaciółka Sarabi. Mieszka ona na Księżycowej Ziemi.

Luna
Luna
Gatunek Lew Księżycowy
Płeć Samica ♀
Kolor sierści Szary
Kolor oczu Błękitny
Cecha charakterystyczna Blizna na grzbiecie
Rodzina Neytiri - matka

Moa - ojciec

Wygląd

Lwica ta wygląda jak typowa Księżycowa. Jest większa od zwykłego lwa i masywniejsze łapy, jednak w przeciwieństwie do innych osobników posiada ona mniejszy ciemny nos, który wygląda tak samo jak nos Lwioziemca. Ma ona na grzbiecie ledwo widoczne paski, prawie nieuchwytne dla oka oraz bliznę na ogonie. Jej podbrzusze, obwódki oczu i końce łap jest jaśniejsze od reszty. Na samych uszach znajduję się kółka (jak w przypadku Sarabi). Jej oczy są typowo dla tej rasy błękitne.

Charakter

Jest ona zadziorna i nie pozwalająca sobą rządzić. Zawsze chodzi własnymi drogami, nie lubi, kiedy ktoś narzuca jej własne zdanie i potrafi podczas rozmowy odwdzięczyć się ciętą ripostą. Mimo to jest ona opiekuńca, troskliwa i kochająca dla swoich bliskich, a kiedy ktoś z przyjaciół lub rodziny odwróci się od niej, często szykuje zemstę.

Historia (w budowie...)

Jej dokładna historia nie jest nam bliżej znana. Wiadomo tylko, że swego czasu przyjaźniła się z Sarabi i żyła w okresie panowania Tymory i Silvanusa.

Ciekawostki

  • Kiedy była młoda, miała zupełnie inny kolor - była ona jasnokremowa i posiadała turkusowe oczy. Dopiero podczas dorastania jej sierść i oczy zmieniły barwę.
  • Jako jedna z nielicznych lwów i ras lubi Lwy Damisto.