FANDOM

Lilian
Lilian
Imię Lilian
Znaczenie Brak...
Rodzina Sarixa-matka Tynix-ojciec Ewena-Partnerka ojca Kiara-przybrana matka Kovu-przybrany ojciec Erew-partner Aren-syn
Gatunek Lew
Płeć Samica
Tytuły Księżniczka (dawniej) Samotnik(obecnie)
Status Żyje
Stado Lwia Ziemia (Dawniej)
Samotnik

Lilian przybrana córka Kiary i Kovu porzucona na terenach Lwiej Ziemi.Obecnie ma szczęśliwą rodzinę.

Wygląd

Lilian ma filetową sierść.Jej oczy są wyblakło czerwone.Ma czarny Lwioziemski nos.

Charakter

Lwiątko

Lilian jest wesołą ciekawską lwicą.Lubi nowe znajomości jest miła i przyjacielska jednak trochę nieśmiała dba o innych

Dorosła

Lilian w dorosłości stała się odważna śmiała ale bardziej samotnicza.Pragnie być dobrą matką do swojego dziecka.

Historia

Tutaj macie opisane życie Lilian od narodzin do dnia dzisiejszego.

1-3 miesiące

Lilian urodziła się w rodzinie samotników jako iż jej matka nie chciała jej wychowywać jako iż niebyła jej córką (jej partner ją zdradził...) więc porzuciła ja w nocy gdy inni spali.Następnego dnie lwiątko zostało znalezione przez Królową Kiarę.Kiara postanowiła zaopiekować się lwiątkiem jako iż nie miało żadnej rodziny która mogła by się nim zaopiekować.Kiara nazwała lwiątko Lilian.

4-6 miesięcy

Lwiczka była wychowywana na Lwiej Ziemi Kiara nie chciała być nad opiekuńcza w stosunku do swoich dzieci więc na wiele im pozwalała.Pewnego razu Lilian udała się na opuszczone Cmentarzysko Słoni co prawda nic się jej nie stało ale gdy jej rodzice się o tym dowiedzieli dali jej szlaban.

7-10 miesięcy

W tym wieku życie Lilian nie zmieniło się zbytnio. Lilian nauczyła się polować.Wiedział że nie ma szans na tron ale się tym nie przejmowała.W tym wieku zakochała się po raz pierwszy jednak bez wzajemności.Zaczęła zapuszczać się po za tereny Lwiej Ziemi prawie w ogóle nie była na Lwiej Ziemi.

Potem nic się nie działo do czasu gdy Lilian ukończyła dwa lata...
Aren

Aren w wieku 5 miesięcy.

2 Lata

W tym wieku Lilian postanowiła odejść ze stada Lwiej Ziemi i stać się samotnikiem.Po odejściu wędrowała samotnie po Afryce dopóki nie spotkała Erewa. Młodego dorosłego lwa z którym się zaprzyjaźniła a potem zakochała się w nim i to w wajemnością. Zostali parę.Po jakimś czasię Lilian zaszła w ciężę i urodziła syna którego wspólnie z partnerem nazwała go Aren.Obecnie aren ma 5 miesięcy.