FANDOM

Kuzimu

Kuzimu - Ojciec Ziry, partner Azoli.

Wygląd

Kuzimu ma blado brązową sierść. Jego brązowa grzywa ma nietypowy kształt. Posiada czerwone oczy, złoziemski czarny nos, oraz ciemne powieki. Jego podbrzusze jest jaśniejsze, tak samo jak pysk. W dodatku jest nieco szczupły.

Osobowość

Kuzimu jest podły i potrafi okazywać miłości do swojej rodziny. Nienawidzi Ahadiego oraz jego syna Skazy. Pragnął tego żeby Zira była taka jak on. W dodatku jest okrutny.

Relacje rodzinne

  • Zira - Córka Kuzimu. Zira nie dogaduje się z nim. Kuzimu po śmierci swojej żony, zaczyna szkolić Zirę.
  • Azola - Nie przepadają za sobą. Kuzimu nie obchodziła śmierć jego żony.
  • Kalsifur - Nie lubią się. Kalsifur chciał zabić Kuzimu i zostać królem. Kalsifur zazdrościł swojego starszemu bratu że to on był królem.

Historia

Kuzimu zanim został królem szukał partnerki i znalazł Azole, poprosił ją do małżeństwa, lecz nagle przyszedł Kalsifur, który tak samo pragnął Azoli. Wtedy zaczęła się walka samców i Kuzimu wygrał. Gdy urodziła się Zira, Kuzimu chciał ją szkolić, lecz Azola mu w tym przeszkadzała. Gdy Zira spotkała Skazę zaczął go atakować, lecz Skazę ochronił Ahadi. Kuzimu był wściekły na Zirę. Po śmierci Azoli, Kuzimu zaczął porządnie szkolić Zirę. Gdy Zira była dorosła, a Kuzimu szedł sobie wtedy został zaatakowany przez Kalsifura. Zaczęła się kolejna walka, a w walce zginął Kuzimu. Zira zauważyła zdarzenie i zabiła Kalsifura. Po śmierci jej ojca objęła tron ojca i stała się przywódczynią Złoziemców, po kilku dniach Zira wyszła za Skazę i połączyła z nim stada.