FANDOM

Kiara
Kiarka
Imię Kiara
Znaczenie Mała
Płeć Samica
Zamieszkanie Lwia Ziemia (urodzona)
Stado Stado Lwiej Ziemi
Rasa Zwykły lew
Ranga Księżniczka Lwiej Ziemi, Przyszła królowa
Status Żyje

Kiara - córka Simby i Nali. Dziedziczka tronu Lwiej Ziemi, zarazem księżniczka. Jej partnerem jest Złoziemiec Kovu.

Wygląd

Futro Kiary jest wymieszaną barwą kolorów jej rodziców: ciemnozłotego, niemalże pomarańczowego Simby i kremowej Nali. W rezultacie jej sierść jest kremowo-pomarańczowa. Jej pysk, łapy i podbrzusze są jaśniejsze, a kępka włosów na ogonie jest brązowa. Ma czerwonobrązowe oczy.

Jako młoda dorosła, Kiara jest nadal bardzo mała i smukła, być może najmniejsza w stadzie. W odróżnieniu od innych lwów, jej sierść jest dokładnie taka sama, jak w dzieciństwie, choć może jest to związanie z tym, że nie jest w pełni dorosłą lwicą. Kiara jest podobna do swojej babci Sarabi.

Charakter

Kiara jest lwicą wesołą, pogodną, pomocną, sprawiedliwą, ale i bezczelną. Jest bardzo podobna do Simby nie tylko z wyglądu, ale i z charakteru. Jest ona uparta, często pakuje się w kłopoty i zawzięcie dąży do celu, jak swój ojciec za młodości. Pierwsze spotkanie z Kovu odebrała jako przyjacielskie, dopiero później zaczęło się przeradzać w większe uczucie. Podczas bitwy razem z lwem powstrzymuje walkę między Simbą a matką Kovu, Zirą, co dowodzi o jej bohaterstwie i dobrym sercu...

Rodzina

Mohatu - prapradziadek

Ahadi - pradziadek

Uru - prababcia

Mufasa - dziadek

Skaza - dziadek stryjeczny

Sarabi - babcia

Sarafina - babcia

Simba - ojciec

Nala - matka

Kopa - brat

Kion - brat

Kovu - partner

Vitani - szwagierka

Nuka - szwagier

Teorie

Kiara to córka tylko Simby:

Istnieje teoria (którą mało osób wyznaje) że Kiara nie jest córką Nali.

Argumenty

  • Kiara nie jest podobna do Nali
  • Na Lwiej Ziemi jest kilka lwic przypominających Kiarę
Pridelander3-0

Kiara i lwice podobne do niej.

Antyargumenty

  • Simba raczej nie zdradziłby Nali
  • Powiększa różnice wieku między Kovu a Kiarą
  • Ma ciemniejsze powieki od futra wokół oczu podobnie jak Nala w Królu Lwie 2
  • W Lwiej Straży powieki zarówno Kiary jak i Nali nie odróżniają się od futra wokół oczu

Kiara to córka tylko Nali:

Argumenty

  • Sprawiało by to że różnica wieku między Kovu a Kiarą zmniejszyła by się.
  • Jeżeli Simba by nie wiedział że Kiara nie jest jego córką, lwica miała by prawo do tronu.

Antyargumenty

  • Kiara bardziej przypomina Simbę niż Nalę.
  • Nala nie była zainteresowana Skazą a w tamtym czasie w stadzie nie było innych samców.

Różnica wieku między Kiarą a Kionem wynosi kilka miesięcy i nie są oni z jednego miotu:

Argumenty:

  • Z komiksu ,,Dzień Krokodyli'' dowiadujemy się, że Zuri i Kiara traktują Kiona jak małe lwiątko. Gdyby różnica wieku między nimi wynosiła np. kilka minut, to nie miałyby do tego powodów.
  • Kion nie wystąpił w Królu lwie 2. Możliwe więc, że urodził się znacznie po pierwszym spotkaniu Kovu i Kiary.
  • Tłumaczyłoby to dlaczego Kiara została wybrana na następczynię tronu. Gdyby byli z jednego miotu, Simba mógłby wybrać Kiona (biorąc pod uwagę jego płeć).

Antyargumenty:

  • Kiara i Kion sprawiają wrażenie lwiątek w podobnym wieku.
  • Simba faworyzował Kiarę, więc zapewne wybrałby ją na przyszłą królową nawet gdyby była młodsza od Kiona.