FANDOM

Jeuri - syn Itris, po obaleniu władzy swojej matki uciekł i założył nową rodzinę. 

Jeiru
Jeuri Dorosły
Znaczenie (suahili) Tyran
Płeć Samiec
Główna cecha Wyszczerbiony ząb, ciemny nos
Barwa sierści Szarawy, brązowa grzywa
Barwa oczu Zielone
Rodzina Itris - matka

? - ojciec

Wygląd

Jeuri jest podobny do swojej matki i do ojca, którego w ogóle nie znał. Wiadomo jednak, że był on Lwem Podwodnym, więc Jeuri jest hybrydą lwicy Leśnej z Podwodnym. Jest nieco większy od swojej matki, ma bardzo masywne łapy, a na łopatkach rosną kępki włosów, podobnych do tych, jakie miał Kovu. Jego grzywa jest średnia, ale za to bardzo bujna i puszysta. Jego ogólnym kolorem jest szary, jednak co ciekawsze, jego grzywa jest ciemnobrązowa, zamiast np. ciemnoszarej. Jego oczy są zielone, posiada nadszarpnięte ucho i ciemny, złoziemski nos.

Charakter

Mimo pozorów (i imienia, które oznacza "tyran"), Jeuri był zupełnym przeciwieństwem swojej matki. Kiedy ona pragnęła władzy nad Księżycową Ziemią, on wolał trzymać się zdala od planów matki. Ogólnie jest on odważny, troskliwy i opiekuńczy, jak i również zadziorny i ciekawski. Po śmierci Itris uciekł on z Ziemi i założył swoje własne stado.

Historia

Urodził się on jako hybryda lwicy Leśnej i lwa Podwodnego, na samym początku tyranii Itris. Początkowo jednak była opiekuńcza i troskliwa dla niego, później stała się zimna i oślepiona przez władzę, tym samym opuszczając na zawsze swojego syna. 
Młody Jeuri

Młody Jeuri

Jako młode lwiątko wcale nie miał on lepiej. Itris gdy tylko była zła, wyżywała się na nim, słownie i cielesnie. Przez to często uciekał jak najdalej, raz nawet zawędrował na Granicę. Zamiast pożarcia przez Mroczne Lwy, znalazł tam opiekę i schronienie. Mroczna lwica o imieniu Nerain zaopiekowała się nim jak własnym dzieckiem i obiecała mu, że nigdy nie wyda go w łapy Itris. I tak zamieszkał na Granicy na zawsze.

Jako dorosły lew pewnego dnia wrócił do swojego starego domu i zastał tam dzieci Tymory i Silvanusa oraz swoją matką, która zginęła od upadku ze skał. W głębi duszy się cieszył, jednak gdzieś tam w środku kochał swoją matkę, bez względu na to, jaka ona była. Po tym wydarzeniu uciekł z Księżycowej Ziemi, jednak często też odwiedzał swoją przybraną matkę Nerain oraz założył własne stado i ożenił się ze Smoczą lwicą, Cintrą.

Rodzina

  • Itris ze swoją matką nie miał najlepszych stosunków, ponieważ ona była zaślepiona rządzą władzy i kompletnie odsunęła się od wszystkich, w tym od swojego syna. Po jej śmierci nawet jej nie opłakiwał.
  • Nieznany lew - Jeuri nie znał swojego ojca, jednak mu to nie przeszkadzało w życiu. Wiadomo tylko, że był on Lew Podwodnym.

Ciekawostki

  • Ucho nadszarpnęła mu jego matka, kiedy raz się jej sprzeciwił.
  • Z ogólnego wyglądu i charakteru nieco przypomina filmowego Kovu.