FANDOM

Itris - lwica Leśna, dawna królowa Księżycowej Ziemi. Matka Jeuri'ego i siostra Silvanusa. Obecnie nie żyje. 

Itris
SLLL
Znaczenie (suahili) Brak
Płeć Samica
Główna cecha Nadszarpnięte ucho, rana na łapie
Barwa sierści Szarawa
Barwa oczu Błękitna
Rodzina Silvanus - brat
Jeuri-syn

Wygląd

Można powiedzieć, że Itris była typowym lwem Leśnym, jednak zaprzecza temu jej wielkość i jasnokawowa sierść. Miała ona krępą budowę ciała i w przeciwieństwie do swojego brata, niebieskie oczy. Jej ucho, podobnie jak Jeuri'ego było nadszarpnięte, co upodabniało ją Ziry. Podobnie jak u Wyrzutków, jej pazury były zawsze wystawione i posiadała typowy dla Złoziemca nos. 

Charakter

Początkowo była ona kochająca i dobra, jest rządza władzy zmieniła ją tyrana, nie tylko dla innych, ale i również dla swojego syna. Po tym jak objęła władzę, stało się jeszcze gorzej. Była oschła, zimna i egoistyczna - można powiedzieć, że była gorsza od samego Skazy. Jednak takie postępowanie szybko doprowadziło ją do zguby.

Historia

Urodziła się ona wraz z bratem na pewnym bagnie i zostali tam również porzucona na pastwę losu, wśród aligatów i lwów Bagiennych. Przegarnęła ich jedna z lwic i zaopiekowała się, nie wiedząc, że lwiczka stanie się ona tyranem.

Jako małe lwiątko raz zawędrowała na Złą Ziemię i tam poznała Zirę oraz jej siostrę, Serpen. O tego czasu stały się najlepszymi przyjaciółkami i razem wszędzie chodziły. Raz też poszła z Silvanusem na Księżycową Ziemię, przywitała Shiala (tamtejsza królowa) i zaproponowała przechadzkę. Lwiątka się zgodziły, a wraz z nimi poszła Tymora, jej córka. Lewek zakochał się w niej, a jak dorósł, ożenił się z nią i został królem, tym samym zaniedbując swoją siostrę.

Kiedy była ona dorosła, Zira i Serpen odwróciły się od niej i została całkiem sama. Zapragnęła wtedy zemsty na swoim bracie. Po jego śmierci objęła władzę i zaczęła się jej tyrania. Jego dzieci i żonę wygoniła i od tego czasu wszystkie lwice, chcąc nie chcąc musiały się jej słuchać. Po roku dzieci Sivanusa i Tymory wróciły i odzyskały swoją ziemię. Itris spadła ze skał co było dla niej śmiertelne, jednak nikt jej nie żałował.

Rodzina

  • Nieznani matka i ojciec - Itris nie znała swoich rodziców, ponieważ kiedy była bardzo mała została porzucona na bagnie. Jedna z lwic Bagiennych ulitowała się nad nią i przygarnęła są pod swoje skrzydła.
  • Silvanus - początkowo mieli bardzo dobre relacje, jednak kiedy on został królem, zaczął nieświadomie zaniedbywać swoją siostrę, za ten cios chciała się odegrać na nim.

Ciekawostki

  • Jej blizna na łapie jest pamiątką po starciu z aligatorem.
  • Ma takie same nadszarpnięte ucho, jak Zira i Jeuri.