FANDOM

Hila- postać wymyślona przez Jowy12. Ma 26 lat (w przeliczeniu na ludzkie).

Wygląd

Kolor sierści lwicy jest bardzo jasnym szarym, a jej podbrzusze i część pyska są białe. Wnętrze uszu jak i poduszki łap są koloru brązowego. Oczy Hilii mają kolor czerwony, co jest w sumie częste u albinosów. Lwica jako znak swojej domeny posiada znamię na prawej łapie w ksztaucie znieksztauconych lini i kropek (ciapek), a za to jej ucho zostało rozcięte przez innego lwa pod czas walki. 

Charakter

CHYTRA

POMOCNA

CWANA

AGRESYWNA (do obcych)

PODRÓŻNICZKA

SAMOTNIK

Historia

Hila jako lwiątko była bardzo pomocna i żywiołowa. Wszystko co się ruszało bądź nie ją ciekawiło. Jako iż ze swoim stadem nie miała stałego miejsca to też podróżowali po sawannie w poszukiwaniu pożywienia. Niestety pod czas jednego z polowań na bawoły rodzice Hilii zginęli pod ich kopytami, przebici na ostrych rogach. Nawet ona, ze zdolnością do leczenia nie zdołała ich uratować. Po tym wydażeniu Alama podróżowała z pozostałymi lwicami ze stada i jak to oczywiście źle wygląda kiedy to w stadzie nie ma żadnego lwa tylko same samice. Więc po nie długim czasie kilku samców zaczęło walczyć kto będzie liderem ich stada. Jednemu z nich udało się wygrać pojedynek po czym został partnerem Hilii. Po czasie biała lwica zaszła w ciążę lecz lwiątko, które wyszło na świat nie przeżyło długo. Kiedy jej dziecko umarło, Nyoka nie wytrzymała i dostała załamania nerwowego. Lwica wpadła w rozpacz i jednocześnie agresję, nad którą nie umiała zapanować. Przyżekła sobie, że skoro najważniejsze osoby w jej życiu umarły, a ona nie potrafiła im pomóc to inne też nie przeżyją. Potem zaczęła atakować swoje stado tracąc przy tym kawałek ucha jednak morderczy szał rozpaczy pomógł jej wygrać. Będąc w żałobie, dalszą podróż odbywała samotnie. 

Jako szamanka, Hila miała poparcie u innych zwierząt, gdyż nie wiedziały one jaka jest ona na prawdę. Jeżeli zwierzyna miała tylko jakieś nie niebezpieczne rany to icm pomagała lecz w innych sytuacjach lwica spisywła ich na straty, a wszyscy jej wierzyli, bo "była szamanką".

Rodzina

Falu- ojciec (nie żyje)

Bron- matka (nie żyje)

Moce

ULECZANIE

Hila dzięki swoim szamańskim umiejętnościom potrafi leczyć wszelkie zranienia.

Ciekawostki

- Nigdy nie była na Lwiej Ziemi

- Jest szamanką

- Woli ryby od mięsa, ale na Sawannie nie ma jezior, więc nie może sobie pozwolić na ulubione danie.

- Dawniej nazywała się Kapal lecz autorce znudziło się to imię.

Galeria

Full hila

tak zapomniałam o rozciętym uchu, więc mnie nie zabijcie pls