FANDOM

Girax- jest zwykłym lwiątkiem zamieszkującym tereny na granicy Lwiej Ziemi i Złej Ziemi.

Rodzina

Bliskie Relacje Rodzinne

Alifa-matka-Girax bardzo kocha swoją mamę.Stara się jej nie denerwować.

nieznany lew-tata-Girax nie zna taty jednak to mu nie przeskadza.

Wert-ojczym-Girax nie przepada za ojczymem ale stara się go tolerować ze względu na mamę.

Xira-przyrodnia siostra-Do siostry jest nastawiony neutralnie jako iż jest młoda (1 miesiąc) to nie wie jaka jest itp.Ale toleruje ją ze względu na mamę.

Historia

0-3 miesiące

Lwica o imieniu Alifa mieszkająca na granicy Lwiej i Złej Ziemi.Młody lew nie znał ojca ale nie przejmował się tym.Długo zajęło mu nauczenie się mówić.Jednak chodzić nauczył się bardzo szybko.

3-5 miesięcy

W tym wieku Girax często zapuszczał się na terenu opuszczonej już Złej Ziemi.Chodził też Lwią Ziemie pewnego razu w czasie wędrówki spotkał Viare młodą Lwioziemke, zaprzyjaźnili się.W tym wieku w jego życiu nie stało się nic szczególnego poza przyjaźnią z Virą.

5-8 miesięcy

W tym wieku matka znalazła sobie nowego partnera o imieniu Wer Giarax nie był z tego powodu zadowolony (w końcu od tak w jego życiu pojawia się lew który ma zostać jego ojcem).Jednak jego matka nie posłuchała go i wyszła za mąż po raz 2.Ailfe wraz z Wertem doczekała się córki przyrodniej siostry Giraxa którą nazwała Xira(ma obecnie 1 miesiąc).

Wygląd

Girax ma anatomie podobną do młodego Kovu.Różowy złoziemski nos,kremową sierść,rudo brązową grzywkę, Ciemne plamy pod oczami i fioletowe oczy.

Charakter

Odważny

Girax jest odważnym lwiątkiem lubi orzeżywać przygody.

Samochwała

Girax jest samochwałą lubi się przechwalać.

Wierność

Jeżeli Girax się do kogoś przywiąże jest mu wierny.

Ciekawski

Girax jest ciekawy świata.

Ciekawostk

  • Jest to pierwsza postać autorki.
  • Obrazek przedstawiający go powstał przed powstaniem pomysłu na postać.
    • Powstał też przed tym jak autorka usłyszała o wiki.