FANDOM

Friery ognista lwica młoda i odważna ale wybuchowa.

Friery
Friery
Rasa Lew ognia
Rodzina Ynin-partner

Nienarodzone dziecko Mama i tata

Moce Tworzenie średnich wulkanów

Wywoływanie Lawy Wywoływanie pożarów Podpalanie małych roślin

Wygląd

Friery jest pomarańczową lwicą. Jej podbrzusze jest kremowe a oczy pomarańczowe. Posiada też różowy złoziemski nos.

Charakter

Friery jest wierną swoim lwicą z poczuciem humoru jednak łatwo ją wkurzyć. Jak się denerwuje jest niczym wulkan wybucha gwałtownie i może kogoś zranić słowami a swoich wrogów nawet rękoczynami. Jednak szybko się opanowuje i często żałuje.

Historia

1-3 miesięcy

Wtedy Friery się urodziła. Była małym słodkim szkrabem jej życie było beztroskie bawiła się i rozwijała swoje moce kontroli ognia. Niewiele wtedy umiała. Jednak szybko się uczyła normalnych czynności. Ale nauka magii szła jej powoli.

4-8 miesięcy

W tym wieku umiała już wywoływać małe płomienie i zapalić mniejsze rośliny, jednak starała się nie używać tej mocy na swoich wrogach. Miała paczkę przyjaciół i wielu kolegów. Uczyła się magii a w wieku 3 miesięcy umiała podstawowe zaklęcia jednak nie była mistrzem.

2 lata

Do tego wieku nic w jej życiu się nie działo, ale w wieku 2 lat była bardzo dobra w magii. Umiała podpalać małe rośliny, wywoływać pożary, sprawiać że z ziemi wypływała lawa i z trudnością mogła tworzyć średnie wulkany ale mogła to robić raz na miesiąc jako iż to zaklęcie pozbawiało jej 3/4 many i była tak słaba, że mogła tylko coś podpalić inne zaklęcia było po tym poza jej zasięgiem. Znalazła sobie też partnera o imieniu Ynin. Poznali się wieczorem gdy obaj wpadli na siebie wieczorem zaprzyjaźnili się a potem pokochali. Obecnie Friery jest w ciąży i wyczekuje dziecka.