FANDOM

Postać wymyślona przez użytkowniczkę Yetriss

Erina
Bez nazwy
Erina (ludzka wersja)
Imię Erina
Nazwisko Tillavel
Płeć Kobieta
Główne cechy Blizna na lewym policzku, purpurowy znak na czole
Kolor oczu Błękitny
Kolor włosów Czekoladowy
Broń Stalowy miecz, łuk
Rodzice Matka - nieznana

Ojciec - Forgrimm (możliwe)

Erina Tillavel - półlwica, siostra Travii i Firuna, przyjaciółka Cerys oraz Mseto. Ma obecnie 17 lat.

Wygląd

Ma ona muskularną i atletyczną sylwetkę, jednak dość subtelną, jak na kobietę przystało. Posiada nieco rzadszą urodę - mieszankę jasnych oczu oraz ciemnych włosów, gdzie oczy są błękitne, a włosy przybierają czekoladową barwę. Jej cechą charakterystyczną jest blizna na lewym policzku, ciągnącą się od ucha, przez oko, aż do czoła.

Pod postacią zwierzęcia jest zwykle koloru brązowego i posiada błękitne oczy, a na lewym także widnieje blizna. Jest też nieco większa niż inne zwierzęta, w które się zamieni, przez to też dużo stworzeń oddaje jej szacunek myśląc, że jest "alfą".

Charakter

Jest ona stanowcza, zawsze postawi na swoim i zawzięcie dąży do celu. Można też powiedzieć, że jest uparta i nieco wredna. Potrafi wyciągnąć z sytuacji odpowiednie wnioski, co dowodzi o jej nieszablonowym myśleniu i inteligencji.

Przez jej miłość do sarkazmów niestety trudno zawierać jej nowe przyjaźne, co jest chyba największą wadą Eriny. Obok tych wad jest również strach przed pająkami i wielka nieufność. Jednak te cechy budzą u niej otoczkę tajemniczości, co ku jej niezadowoleniu przyciąga uwagę innych.

Historia

Młodość dziewczyny nie jest prawie przez nikogo znana. Jej matka pozostaje nieznana, a istnieje teoria, że ojcem Eriny jest Forgrimm - półlew, swojego czasu przywódca stada Półlwów. Miała również starszego brata oraz siostrę, jednak zginęli oni jeszcze, a przynajmiej tak się wydawało, gdy była małym lwiątkiem.

Jej już bardziej znana historia rozpoczyna się na Księżycowej Ziemi, gdy miała około 17 lat (jako lew 7; nadal posiada tyle lat). Przechadzając się na skraju Wielkiej Dżungli, zaczepiła ją jasnoszara lwiczka z purpurowym znakiem na czole. Ta zaprowadziła ją do swojej matki i przywódczyni stada, Aurory, a ta zgodziła przyjąć ją do swojej "rodziny". Reszta lwic była sceptycznie nastawiona do niej, ale Erinie nie przeszkadzało to zbytnio. Po dwóch tygodniach zadomowiła się w stadzie, a jej najlepszymi przyjaciółmi byli lwiczka Cerys i lewek Furo.

Uczestniczyła również w bitwie między Stadem Cienia (Mrocznych lwów), a Stadem Zorzy Polarnej (stadem Aurory). W końcowej walce z przywódcą lwów Mrocznych, Gladysem, odniosła ciężkie rany. Broniła wtedy Tymory, królowej Księżycowej Ziemi, która przybyła na wezwanie pomocy, a Gladys chciał się na nią rzucić. Ostatecznie został przez Erinę zepchnięty do kanionu, a sama po walce padła na ziemię z wycieńczenia i ran. Reszta lwów Mrocznych z braku przywódcy uciekła. Lwice ze stada Tymory i Silvanusa zaniosły ją na Księżycową Skałę. Tam po ponad miesiącu odzyskiwała siły, a potem odeszła z Księżycowej Skały, by rozpocząć nową podróż.

Rodzina

Forgrimm

Był to prawdopodobny ojciec dziewczyny, jednak nikt nie miał co do tego pewności. Tak samo jak ona był półlwem, który miał swoje własne stado. Jako jeden z nielicznych lwów umarł ze starości. Nie wiadomo, jak wyglądał, jednak można podejrzewać, że był podobny.

Travia

Starsza siostra Eriny, była bardzo nadopiekuńcza w stosunku do niej. Nigdy nie dawała jej większej swobody, co prowadziło do częstych kłótni między nimi, ale po jej rzekomej śmierci dziewczyna bardzo cierpiała. Travia miała kruczoczarne włosy oraz dwukolorowe oczy - jedno niebieskie, a drugie piwne.

Firun

Starszy brat dziewczyny, rozumieli się świetnie, bo on tak samo kochał sarkazmy. Chodzili razem na polowania na grzbietach swoich lwów Tillavelskich, przy tym świetnie się bawiąc i rozmawiając. Erina najbardziej załamała się po jego śmierci. On z kolei był do niej bardzo podobny - miał brunatne włosy, ale zamiast błękitnych oczu były one oliwkowe.

Ciekawostki

  • Często wspomina, że nie lubi, wręcz nienawidzi przezwiska "Eri".
  • Jako jedyna z rodzeństwa ma arachnofobię, czyli strach przed pająkami. Firun przez to lubił jej podrzucać te stworzenia, ale nigdy nie doczekał się pożądanego efektu - czyli wrzasku Eriny.
  • Posiada lwicę Tillavelską o imieniu Saila. Jako lwiczkę dostała ją na dziesiąte urodziny, żeby nauczyć się odpowiedzialności. Po śmierci swojego rodzeństwa musiała się także zaopiekować ich wierzchowcami.