FANDOM

Deleniye jest lwicą rasy Lwów Snów powstała ze snu lwiatka marzącego o przyjacielu.

Historia

"Sen"

Młody lewek o imieniu Kesepian był bardzo samotny marzył by mieć przyjaciela.Ponieważ był Lwem Damisto wszyscy się go bali pozatym jego rodzina nie należała do żadnego stada i nie miał rodzeństwa więc był samotny. Pewnego razu gdy spał w jego głowie powstał obraz samiczki w podobnym do jego wieku.Sen był tak prawdziwy że praktycznie nie dało się go odróżnić o rzeczywistości. Jednak wszystko co piękne kiedyś się kończy a Kesepian się obudził, jednak obraz lwicy pozostał a ona mogła się narodzić...

Narodziny

W momencie "narodzin" miała 5 miesięcy. Narodziła się w postaci małego światełka w kolorze błękitu. Gdy płomień wpadł do małego stawu zaczął się formować w postać lwiątka które posiadało umiejętności mowy i chodzenia.Wiedziała tylko że nazywa się Deleniye i ma 5 miesięcy. Zdezorientowana zaczęła szukać kogoś kto mógł by jej zapewnić opiekę.

Życie w Stadzie

Błąkając się po sawannie natknęła się na stado Lwów Mrocznych została zaadoptowana przez lwice i jej partnera z którym miała dwójkę dzieci a jako że chciała mieć dużą rodzinę adopcja lwiątka była dla niej czymś dobrym. Stado ją akceptowało ale uznawało że lepiej było by gdyby odkryto jakiej dokładnie rasy jest lwiątko a jako iż nie można było go przemienić było wiadomo że to nie zwykły lew Afrykański ale nikt nie wiedział do jakiego gatunku zalicza się Deleniye.

Przyjaźń

Pewnego dnia Deleniye podczas samotnego spaceru spotkała rodzeństwo należące do rasy Damisto starszy brat Iren i młodsza siostra Lily. Trójka szybko się zaprzyjaźniła jednak ze względu na różnice rasowe spotykali się w sekrecie jako iż stado do którego należeli Iren i Lily nie tolerowało relacji z osobnikami innych ras niż posiłek a stado Deleniye nie tolerowało Damisto za ich kanibalizm.

Moce i umiejętności

Deleniye jest sprawnym fizycznie lwiątkiem. Jest trochę silniejsza niż przeciętne lwiątko w jej wieku jednak nadal jest za młoda by polować itp. Posiada też typowe dla swojej rasy moce jak Wchodzenie w Sny i Zmiana w niematerialną postać jednak nie wie że takowe posiada więc ich nie rozwija. Jedyną znaną jej mocą jest to że może oddychać pod wodą jako iż "narodziła się" z wody.

Charakter

Deleniye jest ciekawą i pewną siebie lwicą ma jednak problemy z kontrolowaniem gniewu w niektórych przypadkach jest w stanie nawet rzucić się na osobę która ją zdenerwowała. Jednak na codzień stara się być miła. Nie ma uprzedzeń co do wieku wyglądu i rasy jest otwarta na inne istoty niezależni jakie by one nie były. Poza tym słabo radzi sobie z porażką i stara się zawsze wygrywać.

Ciekawostki

  • Imię Deleniye to rosyjskie słowo zapisane w alfabecie Łacińskim oznaczające "Podział" w Języku Polskim w literach rosyjskich jest zapisywane jako: деление
  • Imię jej twórcy oznacza dosłownie "samotny" po Indonezyjsku
    • Teoretycznie Kesepian może zostać nazwany jej twórcą ale nie ojcem jako iż powstała ona dzięki niemu ale nie mają wspólnego DNA