FANDOM

Banzai - jedna z wielu hien służących Skazie. Razem z Shenzi i Ed'em pomagał objąć tron Skazie. W bandzie hien pełni funkcję "mięśni".

Wygląd

Banzai tak jak inne hieny w Królu Lwie ma szarą sierść cętkowaną sierść, z jasnym podbrzuszem. Ma czarną grzywę na grzbiecie (na jego głowie nie ma grzywy - jest łysy), a łapy i oczy też ma czarne. Jego pysk w przeciwieństwie do Shenzi jest innego koloru.

Charakter

Banzai nie odznaczał się specjalną inteligencją, raczej działał, a potem myślał. Łatwo też był go sprowokować co zostało pokazane gdy Ed się z niego śmiał, a ten go zaatakował. Można nim łatwo manipulować co pokazał gdy Skaza obiecał hieną, że jak pomogą mu zdobyć władze nie dotknie ich głód i zaczął z hienami wykrzykiwać "Niech żyje król!".

Tak samo jak Shenzi lubił się znęcać nad słabszymi i mniejszymi od siebie np. Zazu.

Historia

Teorie

Shenzi, Ed i Banzai byli rodzeństwem

Argumenty:

  • Zawsze trzymają się razem.
  • Shenzi zachowuje się w stosunku do niego i Ed'a jak starsza siostra.

Kontrargumenty:

  • Nie są znane ich rodziny.
  • W serialu "Timon i Pumba" Banzai i Shenzi zachowują się jak para.
  • W musicalu "The Lion King" podczas ścigania Nali i Simby Shenzi pyta Banzaiego "Czy to nie jej matka zjadła twojego ojca?". Oznacza to że nie są rodzeństwem, a w każdym razie nie w pełni.

Banzai był partnerem Shenzi

Argumenty:

  • W serialu "Timon i Pumba" zachowują się i mówią do siebie, jakby byli zakochaną parą.

Kontrargumenty:

  • W filmie "Król Lew" nie zachowują się romantycznie wobec siebie.

Shenzi i Banzai to rodzice Janjy

Ciekawostki

  • Prawdopodobnie był na nim wzorowany Nuka (jak i na Ed'zie).
  • Banzai nie przepadał za lwami, wyjątkiem był Skaza, który mu przynosił hienom jedzenie, a w zamian za to hieny mu służyły.
  • Jak było wspomniane Banzai znęcał się nad słabszymi, jednak gdy pojawił się np. Mufasa od razu tchórzył i próbował się tłumaczyć.